  • Data: 2010-03-25 22:01:37
    Temat: Re: gaz do matiza?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Czyli pali Ci 4,5l/100km? Niezla bujda.

    Tylko czekać kiedy ludzie zaczną pisać o wstawianych pod maskę miskach
    do łapania produkowanego paliwa. Jakie by ono nie było. ;)

    Lekko OT: tak się zastanawiam - czy w moim Pugu, spalanie przy jeździe
    tylko po mieście (80% po ścisłym centrum Wrocławia) rzędu 8-8,5L to
    dobry czy zły wynik? Zważywszy na fakt, że to mój pierwszy klekot po
    kilku latach jazdy benzyniakiem. :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl