  • Data: 2010-03-27 03:21:37
    Temat: Re: gaz do matiza?
    Od: "Jerzy" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mo" napisał w wiadomości :

    > Fakt, jak ja prowadziłem to ten silnik katowałem niesamowicie więc duże
    > spalanie traktowalem raczej jako naturalną konsekwencję
    > ale teraz za kierownicą siedzi kobieta, osoba, która dopiero zrobiła prawo
    > jazdy i jedzie spokojnie z normalną prędkoscią przelotową 70-90 km/h i
    > spalanie jest takie samo jak u mnie, więc pewnie aby utrzymać spalanie na
    > nizszym poziomie należało by prowadzić z prędkością kapelusznika - 50-60
    > km/h.

    Ty lepiej w pierwszej kolejności poszukaj przyczyny takiego spalania.
    Miałem kiedyś Matizam, przejechałem nim ponad 200 tys km - bardzo dobrze go
    wspominam, nie dość że niezawodny był to jeszcze mimo brutalnego traktowania
    nigdy nie udało mi się przekroczyć 6,5L/100km Pb. Po zagazowaniu brał
    7-8L/100km LPG. Jak go sprzedawałem miał na liczniku 320 000 km a silnik
    wciąż (bez żadnych remontów) chodził jak zegarek.

    Pozdrawiam

    Jurek