  • Data: 2010-03-26 11:06:33
    Temat: Re: gaz do matiza?
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mo" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hogb07$83g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Pytanie do znających temat, ile może średnio kosztować instalacja gazowa
    > do Matiza?
    > Instalacja

    a po co instalacja w tak malym autku?

    > Samochód mam już ponad 10 lat więc nie wiem czy to się zdąży zwrócić i
    > jeszcze coś zaoszczędzić zanim zgnije.

    napewno nie zdazy...

    > Obecnie miesięcznie robię 1600 km miesięcznie na dojazdy do pracy i
    > średnio na paliwo wydaję 5 stów co na taki mini samochodzik jest kwotą
    > zdecydowanie za wysoką.

    1600km miesiecznie i ty chcesz lpg montowac? a po co?

    500zl na paliwo? to ja puntem II 1.2 8v dojazd w dwie strony do pracy ok
    85km... miesiecznie na paliwo wydawalem ok 400-450zl... Moze lepiej zamiast
    instalacji, zrob remoncik silnika, albo kup nowszy silnik?