  • Data: 2016-12-29 15:37:05
    Temat: Re: galimatias z OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o4314g$6i0$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-12-29 o 13:41, J.F. pisze:

    >To jest problem ubezpieczyciela, a nie klienta, który posiada ważną
    >polisę.

    Co wyjdzie w jakims niklym procencie przypadkow ... choc ilosc takich
    machlojek w ogole tez bedzie nikly :-)

    >Powtórzmy: "wypowiedziec przed jej planowym zakonczeniem, zeby mu nie
    >przedluzali"
    >Przecież to jakaś wierutna bzdura z twoich ust (co mnie zresztą nie
    >dziwi :)

    Po prostu patrzysz przez zbyt ciasne klapki przepisow.
    A prawnik nie moze miec ciasnego spojrzenia, bo jakby odwrocil kota
    ogonem, dla dobra klienta oczywiscie :-)

    Jesli ja, byly wlasciel, pismo napisze, ze wypowiadam kontynuowanie
    polisy, to ubezpieczyciel przyjmie to do wiadomosci i nie przedluzy, i
    nie bedzie sie skladki domagal, jesli nic nie wie o zmianie
    wlasciciela.
    Ja moze i nie mam prawa, ale kto mi zabroni ?
    Moze ze zlosliwosci zrobie, a moze po otrzymaniu oferty na kolejny
    rok - zamiast powiadamiac o sprzedazy to wypowiem, moze z
    nieswiadomosci ...

    Akurat w tym przypadku bedzie to zreszta bez znaczenia - bo jak sam
    piszesz - wypowiedzenie jest bezskuteczne, a polisa i tak sie nie
    przedluzy z mocy prawa :-)

    >To w końcu:wypowie przed jej zakończeniem (nie ma takiej możliwości),
    >czy żeby mu nie przedłużali (i tak by nie przedłużyli).

    No przeciez podawalem dwie mozliwosci. Tzn takie techniczne sposoby,
    bez wchodzenia w szczegoly prawne :-)

    Cos tam w pismie napisze, ubezpieczyciel podejmie odpowiednie
    dzialania, a potem sie zaczna klopoty :-)
    Albo i sie nie zaczna :-)

    P.S. a tu grudzien sie konczy - IMO - jak pisalem, chyba warto
    przepisac polise na siebie, doplata jesli sie przydarzy to duza nie
    bedzie, a za to moze przybyc rok bezwypadkowej jazdy ... a moze nawet
    kilka lat w ramach kontynuacji :-)

    J.