  • 1. Data: 2011-01-17 13:50:08
    Temat: g1 -> 2.2
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Dla wielu z Was może pytanie lamerskie ale chciałbym zapytać, jakie są
    konsekwencje tego że na tym
    http://allegro.pl/htc-era-g1-white-full-android-2-2-
    i1415190744.html
    jest zdaje się najnowszy system operacyjny?

    Czy to w jakiś sposób powoduje np. niedziałanie niektóych funkcji z
    uwagi na "stary sprzęt" albo też niewłaściwe działanie markettu? Nie
    wiem - pytam.

    Dzięki z góry.

    GB

  • 2. Data: 2011-01-17 14:46:28
    Temat: Re: g1 -> 2.2
    Od: AL <a...@s...tam>

    Grzegorz Brycki pisze:
> [...]
    >
    > Czy to w jakiś sposób powoduje np. niedziałanie niektóych funkcji z
    > uwagi na "stary sprzęt" albo też niewłaściwe działanie markettu? Nie

    ja mam G1 z modem Cyanogen 2.2.1

    Dziala wszystko a nawet wiecej - nie spotkalem sie z aplikacja, ktora na
    22.1 nie dziala (a dziala na 1.6)

    Ale, ze by nie bylo wszystko tak rozowo:
    - masz ograniczona pamiec RAM - i to jest na razie jedyna rzecz, ktora
    uprzyksza zycie - tzn zmusza do zostawienia tylko tych aplikacji, ktore
    sa nizbednie potrzebne (mimo, ze wiekszosc staram sie instalowac na
    karcie SD).

    Rozwiazaniem na ta bolaczke wydaje mi sie to (przepis prania):
    http://blog.stelmisoft.pl/2010/instalacja-aplikacji-
    na-karcie-sd-w-systemie-android/
    - ale nie mam czasu sie tym na razie zajac (tzn zrobic backupu/partycji
    ext2 i przetestowania wszystkiego wiec nie moge sie wyrazic na ile to
    bedzie skuteczne) - ale powoli dojrzewa ten temat we mnie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)