  • 1. Data: 2011-01-16 15:08:32
    Temat: dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    Czy isnieje możliwość obsługi dwóch numerów (kart SIM) w jednym telefonie
    jednocześnie (aby ba numery były aktywne?
    Znalazłam taki patnet jak adapter dual sim, który z tego co czytam pozwala
    tylko na przemienne korzystanie z każdego z numerów.
    pytała nie blĄdynka.

  • 2. Data: 2011-01-16 16:46:43
    Temat: Re: dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    lamia pisze:
> [...]
    > Znalazłam taki patnet jak adapter dual sim, który z tego co czytam
    > pozwala tylko na przemienne korzystanie z każdego z numerów.
    wiekszą część odpowiedzi masz 3 linijki wyżej w drzewie wątków
    ToMasz

  • 3. Data: 2011-01-16 17:57:02
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    lamia <l...@o...pl> dared to write:
> [...]
    > Znalazłam taki patnet jak adapter dual sim, który z tego co czytam
    > pozwala tylko na przemienne korzystanie z każdego z numerów.

    Nazywa się "telefon z Dual SIM". Pytaj w sklepach, na allegro itd. Od ok. 200 zeta w
    górę.

  • 4. Data: 2011-01-16 20:53:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 16:08, lamia pisze:
> [...]
    > Znalazłam taki patnet jak adapter dual sim, który z tego co czytam pozwala
    > tylko na przemienne korzystanie z każdego z numerów.

    Ja się zastanawiam czy nie kupić sobie na 2 karty SIM tego niedrogiego
    telefoniku:
    http://allegro.pl/rewelacyjny-i9-i68-4g-ebook-telefo
    n-dual-sim-i1397772819.html

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-01-16 20:55:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 18:57, kashmiri pisze:
    > lamia<l...@o...pl> dared to write:
    >
    > Nazywa się "telefon z Dual SIM". Pytaj w sklepach, na allegro itd. Od ok. 200 zeta
    w górę.

    Ten ok. 70 zł.
    http://allegro.pl/rewelacyjny-i9-i68-4g-ebook-telefo
    n-dual-sim-i1397772819.html
    Warto kupić?
    Tylko, że już kurier taniej kosztuje niż ta ich przesyłka priorytetowa.
    Wyboru dostawy nie ma :-(

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-16 21:56:18
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:53, animka pisze:

    > Ja się zastanawiam czy nie kupić sobie na 2 karty SIM tego niedrogiego
    > telefoniku:
    > http://allegro.pl/rewelacyjny-i9-i68-4g-ebook-telefo
    n-dual-sim-i1397772819.html

    Ja po przeczytaniu "o mnie" sprzedawcy i opiniach nie kupił bym tego
    czegoś :)

  • 7. Data: 2011-01-16 22:36:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 22:56, DanW pisze:

    n-dual-sim-i1397772819.html

    > Ja po przeczytaniu "o mnie" sprzedawcy i opiniach nie kupił bym tego
    > czegoś :)

    Ja jestem ostatnio za szybka w decyzjach i już miałam kupić ten:
    http://allegro.pl/i9-3gs-sci-phone-dual-sim-gwarancj
    a-hit-plmenu-i1395334419.html
    Ale musiałam już wyjść z domu, a jak wyszłam z domu to mi trochę emocje
    opadły.
    Tam można ten telefon zwrócić raczej na normalnych zasadach. Zobacz ile
    ludzi kupiło ten telefon. Co o tym sadzisz?

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-17 00:11:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

> [...]
    > emocje opadły.
    > Tam można ten telefon zwrócić raczej na normalnych zasadach.

    A juści, się rozpędzili...
    "Po otrzymaniu paczki powiadamiasz nas o tym ,a my przekazujemy twoje
    pieniądze
    do Chińskiego producenta.
    Licytując na naszej aukcji zamawiasz u nas usługę zamówienia produktu
    bezpośrednio
    u producenta"

    Czyli tłumacząc na polski: "Swoje pretensje kieruj do 'Chińskiego
    producenta'"

    > Zobacz ile ludzi kupiło ten telefon. Co o tym sadzisz?

    Dołącz do nich, może to raz na zawsze uleczy Cię z pokusy kupowania
    telefonów,
    zwłaszcza "Chińskich producentów", na (za przeproszeniem) Allegro.
    Ostatecznie
    te półtorej stówy to niezbyt wygórowana cena za kolejne gorzkie
    doświadczenie.

    JoteR

  • 9. Data: 2011-01-17 01:05:14
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-17 01:11, JoteR pisze:

> [...]
    > Ostatecznie
    > te półtorej stówy to niezbyt wygórowana cena za kolejne gorzkie

    Ostatnio mam jakąś manię kupowania przez internet. Muszę jednak przyhamować.
    Fakt, że ten facet ma same dobre komentarze. Jednak się wstrzymam z
    zakupem, chociaz telefon z dwoma kartami by mi się przydał.
    Kupiłam ostatnio te tusze, cały komplet (wiesz, tam gdzie podałeś
    linka). Zapłacilam z przesyłką ponad 52 zł. Teraz czekam na przesyłkę.
    Ten jeden- Accura z Komputronika drukuje na biało nie na żółto jednak i
    jak poszłam do Komputronika po następny i sprawdziłam, że to ten sam
    żółty,w przezroczystej kasecie to im podziękowałam. Inne tusze były w
    nieprzezroczystej kasecie i normalnie drukują.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-01-17 07:16:43
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >Tam można ten telefon zwrócić raczej na normalnych zasadach. Zobacz ile
    >ludzi kupiło ten telefon. Co o tym sadzisz?

    Ten telefon jest kiepskiej jakości, nie ma żadnego wsparcia serwisowego,
    oprogramowanie zapewne pisane jest "na kolanie", nikt tego nawet nie testuje
    przed wysłaniem do klienta. :-)
    Jak już chcesz z dwoma kartami to kiedyś w Biedronce był MyPhone za 100zł
    http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabi
    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone3370%20sweet/pid/33/D
    efault.aspx
    z tym, że podczas rozmowy działa jedna karta, druga w tym czasie jest poza
    zasięgiem. A tak to normalnie można wykonywać połączenia i smsować z obydwu
    kart.