  • 1. Data: 2011-01-16 16:58:41
    Temat: htc hd2 wgranie najnowszego romu (obecnie jakis plusa)
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Witam,

    Nie ogarniam WM i htc (mam nadzieje że szybko sie to zmieni)

    Mam ROM plusa, chciałbym wgrac fabryczny najnowszy jaki istnieje.
    Jak to zrobic, w necie sa jakies instrukcje ale niektore wymagaja jakiegos
    radia, hspl, magldr, itp
    Nie chce uwalic tel na dzień dobry, ale pozbyć sie plusa tak ;)
    Z gory dzieki za pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-16 17:02:38
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Beny napisał:
    > Witam,
    >
    > Nie ogarniam WM i htc (mam nadzieje ?e szybko sie to zmieni)
    >
    > Mam ROM plusa, chcia?bym wgrac fabryczny najnowszy jaki istnieje.
    > Jak to zrobic, w necie sa jakies instrukcje ale niektore wymagaja jakiegos
    > radia, hspl, magldr, itp
    > Nie chce uwalic tel na dzien dobry, ale pozbyae sie plusa tak ;)
    > Z gory dzieki za pomoc

    wystarczy to?
    http://pdaclub.pl/forum/leo/faq-zmiana-romu-w-htc-hd
    2-leo/

    pzdr
    GS

  • 3. Data: 2011-01-16 17:29:44
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wystarczy to?
    > http://pdaclub.pl/forum/leo/faq-zmiana-romu-w-htc-hd
    2-leo/

    > pzdr
    > GS

    dzieki za szybka odpowiedz, przeczytalem i mniej wiecej juz chyba wiem co
    robic ;)
    narazie ładuje tel, od 15 min jest 99% i nadal ładuje, czy to normalne ze
    podczas ładowania 99% idzie dosyć szybko a ten ostatni 1% idzie tak długo ?
    CHyba ze nie jest mozliwe uzyskanie 100% na właczonym tel i moje dalsze
    czekanie nie ma sensu.
    (pierwsze ładowanie więc chciałem dobić do końca, dla dobra baterii)