  • 1. Data: 2011-01-17 21:06:12
    Temat: Plus stacjonarny 2w1 kwotoreduktor
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Całkiem fajna usluga:
    http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/kwotoreduktor
    /promocje/kwotoreduktor_stacjonarny_2w1/
    We Wroclawiu dostepne sa numery typu (71)740-4x-4y.

    a.

  • 2. Data: 2011-01-18 13:21:35
    Temat: Re: Plus stacjonarny 2w1 kwotoreduktor
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Mon, 17 Jan 2011 21:06:12 +0000 (UTC), w...@a...pl (Wemif)
    wrote:

    >Całkiem fajna usluga:
    >http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/kwotoredukto
    r/promocje/kwotoreduktor_stacjonarny_2w1/
    >We Wroclawiu dostepne sa numery typu (71)740-4x-4y.

    Może i fajna ale trzeba uważać na to:
    http://telepolis.pl/news.php?id=20445

  • 3. Data: 2011-01-19 09:20:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Może i fajna ale trzeba uważać na to:
    > http://telepolis.pl/news.php?id=20445

    No coz - jesli ktos bardzo chce sobie podzwonic na stacjonarne z Plusa, to
    najlepiej kupic Play Fresh, wlaczyc pakiet 100 min do Play i na stacjonarne,
    zalogowac sie do Plusa i jazda :)
    Swego czasu, gdy te usluge sobie wlaczalem w Erze, to wlasnie zalowalem, ze
    minuty schodza z pakietu (do wszystkich) - no ale wtedy nie bylo Play Fresh
    ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-01-19 11:13:25
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    SDD <s...@t...pl> dared to write:

> [...]
    > Swego czasu, gdy te usluge sobie wlaczalem w Erze, to wlasnie zalowalem,
    > ze minuty schodza z pakietu (do wszystkich) - no ale wtedy nie bylo

    Nie chodzi, żeby dzwonić tanio, tylko żeby inni mogli do ciebie dzwonić tanio.
    Względnie żeby być dostępnym pod numerem stacjonarnym (dobre dla niektórych firm
    itd.).

    k.

  • 5. Data: 2011-01-19 11:26:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    >Nie chodzi, żeby dzwonić tanio, tylko żeby inni mogli do ciebie dzwonić
    >tanio. Względnie żeby być dostępnym pod numerem >stacjonarnym (dobre dla
    >niektórych firm itd.).

    No ja wiem - po to wlasnie mam usluge "Stacjonarny Numer Firmowy" w Erze -
    czyli odpowiednik Kwotoreduktora (w ofercie biznesowej). Usluga ta
    (przynajmniej u mnie) od kilku miesiecy sie "zepsula" i numer dziala na
    calym swiecie (nie obciazajac oplata za przekierowania na numer komorkowy -
    jezeli juz, to za roaming) :)

    Pozdrawiam
    SDD