  • 1. Data: 2011-01-16 20:15:00
    Temat: HTC HD2 - dostępność
    Od: MS <h...@w...pl>

    Witam

    Chciałem przedłużyć umowę z tym rozreklamowanym telefonem i kiszka. Pani
    w BOK powiedziała że nie ma telefonu i nie wiadomo czy będzie a pani w
    salonie to samo i wpisała mnie na listę.
    Wiem że nie jesteście wróżkami ale czy ktoś wie czy ten telefon jest
    gdzieś dostępny ??? Ja opisuję sytuację ze Szczecina z 13.01.2010

  • 2. Data: 2011-01-16 20:49:19
    Temat: Re: HTC HD2 - dostępność
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:15, MS pisze:
> [...]
    > Wiem że nie jesteście wróżkami ale czy ktoś wie czy ten telefon jest
    > gdzieś dostępny ??? Ja opisuję sytuację ze Szczecina z 13.01.2010

    jestem wróżką, niestety kula nie rozróżnia operatorów sieci ...

  • 3. Data: 2011-01-16 20:56:29
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:49, boxfish pisze:

    > jestem wróżką, niestety kula nie rozróżnia operatorów sieci ...

    Plus GSM ofkorz ;-)

  • 4. Data: 2011-01-16 20:59:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > Wiem że nie jesteście wróżkami ale czy ktoś wie czy ten telefon jest
    > gdzieś dostępny ??? Ja opisuję sytuację ze Szczecina z 13.01.2010

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/htc/hd2/
    Na górze masz informacje i ikony gdzie, w jakiej sieci jest dostępny.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-01-16 21:40:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 21:56, MS pisze:

    > Plus GSM ofkorz ;-)

    Jest.
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/htc/hd2/ceny/plus/

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-01-17 00:01:05
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 16.01.2011 MS <h...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > Wiem że nie jesteście wróżkami ale czy ktoś wie czy ten telefon jest
    > gdzieś dostępny ??? Ja opisuję sytuację ze Szczecina z 13.01.2010

    Mnie by żona z takim czymś (telefonem) wywaliła z domu, nie mówiąc już o
    oddźwiernym itd ;)

  • 7. Data: 2011-01-17 00:13:29
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Fakt. Tez nie lubie Windows Mobile ale na HD2 jest dostepny ROM z Androidem.

    --
    Pozdr

  • 8. Data: 2011-01-17 06:58:37
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/htc/hd2/
    > Na górze masz informacje i ikony gdzie, w jakiej sieci jest dostępny.

    Taaa..., na papierze ;)
    Mam tak samo z E72.

    Pozdrawiam emarcin

  • 9. Data: 2011-01-17 20:52:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-01-17 01:13, G Nowak pisze:

    > Fakt. Tez nie lubie Windows Mobile ale na HD2 jest dostepny ROM z
    > Androidem.

    Ba teraz nawet z Windows Phone 7

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

  • 10. Data: 2011-01-17 21:16:23
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ba teraz nawet z Windows Phone 7

    Ale podobno Marketu nie obsluguje. Odnosze wrazenie, ze chyba spora
    czesc gotowanych ROMow jest w jakis sposob kulawa, z calym szacunkiem
    dla kucharzy. Jesli ktos lubi dlubac, grzebac itd to wydaje sie idealna
    droga, jednak dla osob, ktore chcialyby zainstalowac nowy system i miec
    spokoj to chyba nie najlepsze rozwiazanie.