  • 1. Data: 2011-01-16 16:51:48
    Temat: TT internet i opłaty - jak to jest ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Przedłużyłem umowę z Erą i dostałem telefon z Androidem.
    Jako to ,ze chciałem się trochę nim pobawić (i nie narazić się na
    niespodziewane koszty) kupiłem starter TT za 5zł.
    Trochę pobawiłem się w Markecie, sprawdzam stan konta, a tam -180zł ;-)

    Tak mnie teraz zastanawia - starter teraz wyrzucę do kosza ale co z kasą ?
    Nie chodziło mi oto by naciągnąć Erę na straty - byłem pewien, że
    po wykorzystaniu tych 5 zł po prostu z automatu zostanę odcięty od
    połączeń i jako tako nie zwracałem uwagi ile już zassałem.
    A tu chyba jest tak, że opłaty za internet pobierane są na zakończenie
    dnia. Czyli kupuję najtańszy starter cały dzień zasysam z sieci i
    później do kosza ? Czy Era się przed tym nie zabezpieczyła ?

  • 2. Data: 2011-01-16 17:48:08
    Temat: Re: TT internet i opłaty - jak to jest ?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-01-2011 o 17:51:48 Radek D <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak mnie teraz zastanawia - starter teraz wyrzucę do kosza ale co z kasą

    Dostaniesz rachunek do opłacenia? A Ty powiesz, nie nie zapłacę tego
    rachunku z oczywistych powodów. A oni, to ok, dziękujemy. ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2011-01-16 17:58:49
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Piotr M <x...@x...xx> dared to write:

    > Dostaniesz rachunek do opłacenia? /.../

    A niby skąd mają mieć jego dane? W Polsce jak dotąd startery sprzedają na piękne
    oczy, nie na dowód.

    k.

  • 4. Data: 2011-01-16 21:12:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 17:51, Radek D pisze:
> [...]
    > niespodziewane koszty) kupiłem starter TT za 5zł.
    > Trochę pobawiłem się w Markecie, sprawdzam stan konta, a tam -180zł;-)

    Mnie w bilingu widnieje -73 zł. Jakaś pani z BOK-u powiedziała, ze ten
    biling na orange online jest do d*, bo niby z czego miałoby mi zdjąć te
    73 zł. Z 5 zł?
    Zadzwoń do swojego BOK-u.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-01-16 21:59:02
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Mnie w bilingu widnieje -73 zł. Jakaś pani z BOK-u powiedziała, ze ten
    > biling na orange online jest do d*, bo niby z czego miałoby mi zdjąć te
    > 73 zł. Z 5 zł?
    > Zadzwoń do swojego BOK-u.

    Ale ta karta SIM i tak pójdzie do kosza - taki miałem zamiar od samego
    początku. Kupiłem starter po to by pobawić się telefonem i nie musieć
    przekładać co trochę SIMa z telefonu, którego używam. W dodatku miało
    nie to zabezpieczyć właśnie przez jakimś przypadkowym nabiciem kosztów
    podczas zabawy.
    Wyszło na to, że ja po prostu wyrzucę kartę, a Era będzie stratna kasę.

  • 6. Data: 2011-01-16 22:49:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 22:59, Radek D pisze:

> [...]
    > podczas zabawy.
    > Wyszło na to, że ja po prostu wyrzucę kartę, a Era będzie stratna kasę.

    Może Erze się coś popieprzyło (za przeproszeniem) i dali Ci te 180 zł
    zamiast odjąć czy w ogóle tego nie uwzględniać. Sprawdź to.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-01-16 22:50:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-16 22:59, Radek D pisze:
    > Wyszło na to, że ja po prostu wyrzucę kartę, a Era będzie stratna kasę.

    A jeśli chodzi o to to się nie martw. Nie zbidnieją!

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-17 11:21:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał
    > Wyszło na to, że ja po prostu wyrzucę kartę, a Era będzie stratna
    > kasę.

    Stratna wirtualnie, w koncu dali ci tylko wlasne uslugi.

    Mozliwe ze jakis maly bug w e-BOKu - sciagalo z jakiegos pakietu
    czy innej promocji - zobacz jutro jakie bedzie konto.

    J.

  • 9. Data: 2011-01-17 13:44:46
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wyszło na to, że ja po prostu wyrzucę kartę, a Era będzie stratna kasę.

    Uwazasz, ze te 180 zl rzeczywiscie poszlo z jakiego s konta bankowego Ery?
    Przeciez to tylko stan konta pre-paid. Nie sa to prawdziwe zlotowki.. Jedyna
    kase, jaka ktos kiedys wydal, to Ty na zakup startera i pozniejsze
    doladowania.
    Jesli wyrzucisz karte do kosza, to Ty bedziesz stratny, nie Era.
    Era bedzie "stratna", gdy wykorzystasz te kase - zwlaszcza, gdy bedzie to
    wykorzystanie na polaczenia do innych sieci lub SMSy premium
    - bedzi ebowiem musiala zaplacic za terminacje w obcych sieciach oraz za
    rozliczenia z operatorami SMS Premium.
    Pozdrawiam
    SDD