-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
Date: Sat, 28 Sep 2013 04:00:59 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <l25d90$aar$1@node2.news.atman.pl>
References: <52445919$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<l21oro$q4k$1@node1.news.atman.pl>
<52447e25$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<52448e5b$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<l223ko$3fv$1@node2.news.atman.pl>
<524494c9$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
<l2259o$53t$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<l2269g$63u$1@node2.news.atman.pl>
<5245342c$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
<l23dpg$fgm$1@node1.news.atman.pl> <l24cd2$sp0$1@mx1.internetia.pl>
<l24grs$kgs$1@node1.news.atman.pl> <l24j0u$jaj$1@mx1.internetia.pl>
<l24k4e$o1p$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-231-108-186.warszawa.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1380333664 10587 89.231.108.186 (28 Sep 2013 02:01:04
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Sep 2013 02:01:04 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <l24k4e$o1p$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505833
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-27 20:51, Czesław Wiśniak pisze:
>> Dlatego, że z tego powodu go wprowadzono a nie dlatego byś mógł
>> jeździć +10
>
> Wprowadzono go z powodu błędów prędkościomierzy samochodów a nie błędów
> radarów.
Myślę, że nie jest to powód.
+10 jest dlatego, aby limit prędkości był faktycznym limitem. Nie da się
utrzymać prędkości samochodu z dokładnością do 1km/h. Tym samym w
praktyce na przykładowym limicie "50" realny limit byłby kilka km/h
mniejszy.
Dzięki marginesowi możesz skupić się na innych czynnościach prowadzenia
samochodu niż kontroli prędkości z aptekarską precyzją.
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.13 08:16 Czesław Wiśniak
- 28.09.13 08:50 RadoslawF
- 28.09.13 10:52 Artur Maśląg
- 28.09.13 12:56 Cavallino
- 28.09.13 13:00 Cavallino
- 28.09.13 16:37 k...@g...com
- 28.09.13 16:45 jerzu
- 28.09.13 16:46 jerzu
- 28.09.13 19:50 Artur Maśląg
- 28.09.13 23:30 Cavallino
- 28.09.13 23:30 Cavallino
- 29.09.13 20:30 John Kołalsky
- 29.09.13 20:41 John Kołalsky
- 29.09.13 21:13 Tomasz Pyra
- 29.09.13 21:25 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie