  • 51. Data: 2011-08-12 00:12:59
    Temat: Re: [fotoradar] Dostalem wezwanie z ITD
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 20:19:34 +0200, news-gazeta napisał(a):

    > b) wskazac kto prowadzil w tym czasie auto aby mogli jemu oddac 10pkt i
    > 500zl

    Jak DOKŁADNIE sformułowane jest żądanie owego wskazania.
    --
    ___________ (R)

  • 52. Data: 2011-08-12 00:13:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 22:02:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > Teraz kazdy obcokrajowiec musi miec u nas wize schengenska.
    > Jedno zapytanie do bazy i mozesz miec problem, ze zaden Iwan Kuzniecow w UE
    > nie byl.

    O, cholera, oszukał mnie :D

    --
    ___________ (R)

  • 53. Data: 2011-08-12 00:15:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 11:56:25 +0200, news-gazeta napisał(a):

    > Oni maja ustawione gorne granice, czyli za 53km/h dostalem 500zl. Nie ma

    A teraz zapytaj ich, z jakim błedem fotoradar pracuje.

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2011-08-12 06:49:53
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 22:53, J.F. pisze:

    > Ale to wtedy mamy pomoc nielegalnemu imigrantowi, to nie jest karalne
    > jeszcze bardziej ? :-)

    Tylko kto tu komu pomaga:))))
    Wiózł mnie bo zaniemogłem, po koleżeńsku.

    Jakbyś takiemu zapłacił.....ale to inna sprawa:)

    M.

  • 55. Data: 2011-08-12 08:04:24
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-08-11 12:15, Mikołaj Tutak pisze:

    > W zasadzie mają rację - napisali, że chodzi o to abyś nieuczciwie nie
    > mógł się bronić. Czytaj ze zrozumieniem.

    no ale czy jest obowiązek rejestrowania komu się auto użyczyło? No nie.
    To co ma zrobić uczciwa osoba która naprawdę nie wiem komu dała auto?
    Ciekaw jak zareaguje ITD na pismo że na 80% kierował XX ale jak dadzą
    fotkę to powiem na 100%. Albo że każde z 3 osób co do których mam
    podejrzenie że kierowała nie chce się mi przyznać, więc dajcie fotkę to
    ustalę. Albo lepiej to są dane 3 osób ustalcie sobie sami.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 56. Data: 2011-08-12 09:46:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 06:49:53 +0200, MariuszM napisał(a):

    > Tylko kto tu komu pomaga:))))
    > Wiózł mnie bo zaniemogłem, po koleżeńsku.

    ok, moze byc, ale czemu jedna osoba ?
    No dobra, zaniemoglem, to leze w bagazniku :-)

    J.

  • 57. Data: 2011-08-12 11:08:06
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    jerzu pisze:

    > Wg taryfikatora wychodzi od 400 do 500.

    Przekroczył o 53km. Ale czy na pewno o tyle?

    Ze strony
    http://www.radwar.com.pl/pol/fotoo.htm

    Prędkości mniejsze niż 100km/h: +/- 3 km/h
    Prędkości większe niż 100 km/h: +/1 3%

    Więc może wcale nie jechał 123 tylko 119,31, wg. taryfikatora to jest
    300-400 zł, a nie 500.

    --
    Piotr Czyż

  • 58. Data: 2011-08-12 11:26:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.08.2011 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Np. kłamać że to nie Ty, wiedząc że zdjęcie wyszło kiepskiej jakości, mimo
    > że doskonale wiesz, iż Ty jechałeś.

    Jakoś mnie to nie przekonuje. Równie możliwa i równie naciągana jest
    sytuacja, w której zdjęcie jest mi potrzebne, żeby ustalić, który ze
    zmieniających się na każdym postoju w trasie kierowców wówczas prowadził.
    Dzięki temu przysłanie zdjęcia PRZYCZYNIA SIĘ do ustalenia "prawdy
    materialnej", wbrew opinii GITD.
    --
    Samotnik

  • 59. Data: 2011-08-12 11:40:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .

> [...]
    > zmieniających się na każdym postoju w trasie kierowców wówczas prowadził.
    > Dzięki temu przysłanie zdjęcia PRZYCZYNIA SIĘ do ustalenia "prawdy

    Widocznie ITD wyszedł z założenia, że nie Ty masz ustalać prawdę, tylko oni.
    Czyli Ty masz zeznać komu powierzyłeś pojazd w tamtym dniu.
    Nie masz obowiązku wskazywania kto kierował, więc tego od Ciebie wcale nie
    chcą.

  • 60. Data: 2011-08-12 15:46:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Aug 2011 09:08:06 +0000 (UTC), Piotr Czyż
    <i...@i...com> wrote:

    >Więc może wcale nie jechał 123 tylko 119,31, wg. taryfikatora to jest
    >300-400 zł, a nie 500.

    A może wcale nie jechał 123 tylko 126,89?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280