  • 61. Data: 2011-08-12 16:23:58
    Temat: Re: [fotoradar] Dostalem wezwanie z ITD
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl>

    > A może wcale nie jechał 123 tylko 126,89?

    Może nawet wiózł w bagażniku żonę, którą poprzedniego dnia udusił

  • 62. Data: 2011-08-12 16:53:00
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    jerzu pisze:

    > A może wcale nie jechał 123 tylko 126,89?

    Może i od tego jest sąd, biegły itp. Tyle, że biegłego ktoś (broniący się
    zapyta), czy możliwe jest, że nie przekroczyłem prędkości o 50km, a
    biegły powie "możliwe". A skoro możliwe to dlaczego ukarano mandatem
    wyższym. IMHO ze stówę mniej dostanie.

    --
    Piotr Czyż

  • 63. Data: 2011-08-12 17:58:20
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-12 15:46:24 +0200, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > A może wcale nie jechał 123 tylko 126,89?

    Zaraz po tym, jak zmienisz system prawny w RP.
    Na razie jechał (jeśli mamy go ukarać) tyle, ile wskazał miernik, minus
    błąd pomiaru.

    --
    Bydlę

  • 64. Data: 2011-08-14 17:06:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Zazwyczaj właśnie ma dowody, a sąd oceni ich wiarygodność/racjonalność.

    Mówimy o sytuacji, w której nie ma ŻADNEGO dowodu na to, kto kierował
    autem i próbuje się te informacje podstępnie wyłudzić.

    > Wręcz przeciwnie. Zresztą gdybyś miał pojęcie o prowadzeniu spraw
    > sądowych to byś wiedział, że świadka się przesłuchuje, a nie przedstawia
    > mu się wcześniej dowodów przeciwko niemu.

    Takie manipulowanie określeniem świadek/oskarżony to moim zdaniem
    skandal.

  • 65. Data: 2011-08-14 20:24:28
    Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl>

    W dniu i godzinie 2011-08-11 14:34, *news-gazeta* napisał(a):

    > I co, nie mozna sie odwolywac od niego?
    > Poza tym, dlaczego sad mam mi przylozyc 500zl, skoro wg taryfikatora
    > wychodzi 400zl ?

    Tylko pytanie: Czy ustalając prędkość tolerancja nie została
    automatycznie odjęta? W DE tak jest.

    --
    Pozdrawiam, Przemek
    http://dag-pol.republika.pl

  • 66. Data: 2011-08-15 22:39:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 14 Aug 2011 20:24:28 +0200 osobnik zwany Madoniowie
    wystukał:

    nie, w Polsce tak nie jest :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2011-08-16 09:11:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no ale czy jest obowiązek rejestrowania komu się auto użyczyło? No nie.

    Masz zeznać komu, a jak to zrobisz to Twój problem.
    Nie umiesz inaczej - rejestruj.

  • 68. Data: 2011-08-19 03:57:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 21:55:31 +0200, news-gazeta napisał(a):
    > A proszę bardzo:
    > http://img11.imageshack.us/img11/8076/1000875s.jpg
    > http://img837.imageshack.us/img837/862/1000877s.jpg

    A mozesz pokazac pozostale dwie strony ?

    J.

  • 69. Data: 2011-08-19 03:58:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 22:29:56 +0200, Tomek napisał(a):
    > Użytkownik "news-gazeta" napisał
    >
    > może im odpisz że nie byłeś w takiej miejscowości jak Frnciszkwo bo takiej
    > miejscowości w Polsce nie ma, a jak nie wierzą to niech się zwrócą do MSWiA żeby
    > ich oświeciło ;)

    Nie nie - maja zalaczyc kopie decyzji ustanawiajacej obszar zabudowany na
    terenie w/w miejscowosci :-)

    J.