  • 1. Data: 2011-08-10 15:25:17
    Temat: mBank assistance - ktoś korzystał?
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    Czy ktoś korzystał z assistance mBanku? 15 pln na miesiąc wydaje się
    ciekawą opcją. Macie jakieś doświadczenia? A może coś innego warto
    rozważyć? Potrzebuję ubezpieczenia na wrzesień na terenie europy.

    --
    Javelin
    Kraków

  • 2. Data: 2011-08-10 15:33:29
    Temat: Re: mBank assistance - ktoś korzystał?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 15:25, Javelin pisze:
> [...]
    > ciekawą opcją. Macie jakieś doświadczenia? A może coś innego warto
    > rozważyć? Potrzebuję ubezpieczenia na wrzesień na terenie europy.

    Przeczytaj dokładnie OWU. Zwłaszcza sekcję "wyłączenia
    odpowiedzialności". Ja po przeczytaniu wybrałem trochę droższą ofertę w
    Alianz.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2011-08-10 15:42:26
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "MZ" datowanym 10 sierpnia 2011 (15:33:29) napisano:

    > Przeczytaj dokładnie OWU. Zwłaszcza sekcję "wyłączenia
    > odpowiedzialności". Ja po przeczytaniu wybrałem trochę droższą ofertę w
    > Alianz.

    Przeczytałem te wyłączenia: http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_A
    ssistance_Auto24h.pdf
    i może nie rozumiem, ale nie znalazłem tam nic co nie byłoby logiczne
    lub narażałoby mnie na odmowę wypłacenia świadczenia. Nie mam AC, nie
    prowadzę szkoły jazdy, nie planuję przewozić ładunków i nie piję
    alkoholu. Będę wdzięczny za naświetlenie sprawy.

  • 4. Data: 2011-08-10 16:55:14
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Czy ktoś korzystał z assistance mBanku? 15 pln na miesiąc

    Ja mam w Liberty Direct za ~100 zl na Europe. Najwazniejsze to holowanie do
    500 euro za granica i 600 zl w Polsce + auto zastepcze na max 4 dni. Reszta
    warunkow i przypadkow - https://www.libertydirect.pl/doc/OWU_Liberty_www.pdf

    Dysiek

  • 5. Data: 2011-08-10 17:40:43
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 15:42, Javelin pisze:

> [...]
    > i może nie rozumiem, ale nie znalazłem tam nic co nie byłoby logiczne
    > lub narażałoby mnie na odmowę wypłacenia świadczenia.

    Przeczytaj dokładnie, co dostaniesz za te 15 zł miesięcznie - niewiele.
    W zasadzie całe to Assisstance sprowadza się do udzielenia informacji,
    organizacja w sensie wykonanie telefonu itd. Ewentualnie przysłania
    fachowca który naprawi Ci auto, ale tylko do pewnej kwoty i koszty
    części pokryjesz sam (przy czym nie jest powiedziane, że możesz je kupić
    w dowolnym miejscu, raczej zapewni je fachowiec po swoich cenach). Do
    tego dochodzi symboliczna wręcz ilość interwencji w roku (np. raz możesz
    złapać gumę).
    --
    MZ

  • 6. Data: 2011-08-11 02:26:40
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-08-10 17:40, MZ wrote:

> [...]
    > w dowolnym miejscu, raczej zapewni je fachowiec po swoich cenach). Do
    > tego dochodzi symboliczna wręcz ilość interwencji w roku (np. raz możesz

    Potwierdzam, szkoda zachodu.

    Też mi próbowali to wetknąć, generalnie całkiem niczego roczna opłata
    (180zł/rok) a wielkie g.... dają.

    Mam teraz pełny assistance W Avivie razem z OC - nieporównywalnie lepszy
    pakiet z większymi limitami za mniejsze pieniądze (~140zł), w tym takie
    bonusy jak noclegi w hotelu czy dowóz pasażerów na miejsce przeznaczenia
    w przypadku szkody/awarii.

    --
    MM

  • 7. Data: 2011-08-11 07:31:20
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Maciej M." datowanym 11 sierpnia 2011 (02:26:40) napisano:

> [...]

    > pakiet z większymi limitami za mniejsze pieniądze (~140zł), w tym takie
    > bonusy jak noclegi w hotelu czy dowóz pasażerów na miejsce przeznaczenia

    Jak już mówiłem zależy mi na assistance tylko na jeden miesiąc a z
    tego co widzę mBank oferuje taką opcję. Czy da się gdzieś wykupić
    assistance na miesiąc?

  • 8. Data: 2011-08-11 07:32:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 02:26:40 +0200, Maciej M. napisał(a):

    > Potwierdzam, szkoda zachodu.
    >
    > Też mi próbowali to wetknąć, generalnie całkiem niczego roczna opłata
    > (180zł/rok) a wielkie g.... dają.

    W cenie jest laweta do warsztatu. Dla mnie cenna możliwość, mając stare
    auto którego nie wolno holować takie coś się może przydać :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2011-08-11 09:06:14
    Od: "SalomeA" <s...@g...com>

    > W cenie jest laweta do warsztatu. Dla mnie cenna możliwość, mając stare
    > auto którego nie wolno holować takie coś się może przydać :)

    w zwykłym OC Link 4 daje takie assistance w razie wypadku. Dopłaciłem
    40PLN/rok i mam pełne takrzę w razie awarii, oraz 7 dni wynajmu samochodu
    jak by co. To opcja średnia, jest też opcja wypasiona z Europą.

    APROPOS: mam złotą kartę WBK, gdzie dostałam bezpłatny assistance.
    Wypróbowałam i działą super (akumulator padł)

    JK

  • 10. Data: 2011-08-11 11:39:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2011 09:06:14 +0200, SalomeA napisał(a):

    > w zwyk?ym OC Link 4 daje takie assistance w razie wypadku

    I to jest kluczowe - w razie wypadku. A nie awarii.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138