    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [fotoradar] Dostalem wezwanie z ITD
    Date: Fri, 12 Aug 2011 08:04:24 +0200

    W dniu 11-08-11 12:15, Mikołaj Tutak pisze:

    > W zasadzie mają rację - napisali, że chodzi o to abyś nieuczciwie nie
    > mógł się bronić. Czytaj ze zrozumieniem.

    no ale czy jest obowiązek rejestrowania komu się auto użyczyło? No nie.
    To co ma zrobić uczciwa osoba która naprawdę nie wiem komu dała auto?
    Ciekaw jak zareaguje ITD na pismo że na 80% kierował XX ale jak dadzą
    fotkę to powiem na 100%. Albo że każde z 3 osób co do których mam
    podejrzenie że kierowała nie chce się mi przyznać, więc dajcie fotkę to
    ustalę. Albo lepiej to są dane 3 osób ustalcie sobie sami.
    pozdrawiam
    marcin jan