  • 21. Data: 2015-03-05 21:13:36
    Temat: Re: fotolab odmówił zrobienia odbitek
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/03/2015 19:41, Bronek Kozicki wrote:

    > chyba sie pomyliles ...

    Po czym wnosisz?

  • 22. Data: 2015-03-06 13:43:58
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 05.03.2015 o 18:13, JDX pisze:

    > E tam. Biali ludzie po prostu nie muszą rzeźbić w gównie dla 30 zł.

    Myślisz, że ktoś staje się bogaty przepłacając 30 krotnie za usługi?
    Zresztą tu raczej chodzi o zasady. Osobiście nie zamierzam dawać
    zarabiać takim typkom. Choćbym miał sobie drukarkę kupić.

    marcin

  • 23. Data: 2015-03-06 22:57:01
    Od: d...@v...pl

    W dniu piątek, 6 marca 2015 13:44:06 UTC+1 użytkownik Chocobo napisał:

> [...]
    > Zresztą tu raczej chodzi o zasady. Osobiście nie zamierzam dawać
    > zarabiać takim typkom. Choćbym miał sobie drukarkę kupić.

    I jeszcze sporo innych gadżetów. Zakład wykonujący zdjęcie do dokumentów bierze za
    nie odpowiedzialność. Za zwykłą odbitkę - tylko zamawiający.
    Pozdrawiam Marcin
    PS Pracowałem w zakładzie mieszczącym się tuż obok biura paszportowego. Typowym
    tekstem było - albo robimy zdjęcie tak jak mówię- i jeżeli zostaje odrzucone,
    poprawiamy natychmiast i do skutku- albo tak jak Pani sobie życzy- ale wtedy
    reklamacji nie przyjmujemy.
    Jeżeli lubisz wycieczki do jakiegoś urzędu w kółko przez miasto, bo szkoda ci
    frajerze tych 10- 20 zł, to jest twoja sprawa.

  • 24. Data: 2015-03-06 22:59:07
    Od: d...@v...pl

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 08:32:56 UTC+1 użytkownik Czarek Grądys napisał:

    > Normalna komuna. W dawnych niesłusznych czasach to samo było w punktach
    > xero. Poszedłem odbić nuty, nastałem się w kolejce, a oni mi, że to
    > utwór i wymaga jakiegoś zatwierdzenia czy zgody. Poszedłem do innego
    > punktu i bez marudzenia zrobili.
    > Może zapytaj o podstawę prawną?
    >

    > --
    > Cezary Grądys
    > c...@w...onet.pl

    Jeżeli na nutach były copyrighty, to frajer który je odbił miał po prostu za dużo
    kasy w kasie do wydania.
    Pozdrawiam Marcin

  • 25. Data: 2015-03-07 01:31:31
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

> [...]
    > Jeżeli lubisz wycieczki do jakiegoś urzędu w kółko przez miasto, bo szkoda ci
    frajerze tych 10- 20 zł, to jest twoja sprawa.

    I co zakład splajtował przez podejście do klienta? Nie szkoda mi
    pieniędzy nie lubię być posuwany w tyłek bez wazeliny prze biznesmenów
    cfaniaczków.
    Frajerze to możesz mówić do tatusia, jednego albo drugiego. Dziwnym
    trafem robiłem sobie zdjęcia sam i ani razu problemów nie było. I kto tu
    jest frajerem?

  • 26. Data: 2015-03-07 21:50:15
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-06 o 22:57, d...@v...pl pisze:
    > Jeżeli lubisz wycieczki do jakiegoś urzędu w kółko przez miasto, bo szkoda ci
    frajerze tych 10- 20 zł, to jest twoja sprawa.

    60 zł; "bo biometryczne".

    --
    @foe_pl

  • 27. Data: 2015-03-07 22:39:12
    Temat: Re: fotolab odm�wi� zrobienia odbitek
    Od: d...@v...pl

    W dniu sobota, 7 marca 2015 01:31:51 UTC+1 użytkownik Chocobo napisał:
> [...]
    > Frajerze to możesz mówić do tatusia, jednego albo drugiego. Dziwnym
    > trafem robiłem sobie zdjęcia sam i ani razu problemów nie było. I kto tu

    Zakład pracuje dalej. I zarabia. Teraz wymieniałem u nich maszyny na nowe. Stać ich
    na inwestycje. Takich którzy noszą samoróbki, też nie brakuje. Może do KKM czy klubu
    wędkarskiego coś takiego przyjmują. Do dokumentów są one odrzucane- chyba że ktoś ma
    odpowiedni sprzęt i umiejętności... ale to kosztuje dużo więcej niż drukarka.
    Pozdrawiam Marcin

  • 28. Data: 2015-03-07 22:42:35
    Od: d...@v...pl

    W dniu sobota, 7 marca 2015 21:50:17 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
    frajerze tych 10- 20 zł, to jest twoja sprawa.

    > 60 zł; "bo biometryczne".
    >
    > --
    > @foe_pl

    4 sztuki, centrum Krakowa, 20 zł . 8- 24 zł. Jak akurat biometryczne są na promocji
    to z suwmiarką w ręku 9,99.. i nie mówię o jakimś jednym punkcie.
    Pozdrawiam Marcin

  • 29. Data: 2015-03-08 12:00:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-03-07 o 22:42, d...@v...pl pisze:
> [...]
    to z suwmiarką w ręku 9,99.. i nie mówię o jakimś jednym punkcie.

    ta "magia" to prosta operacja na warstwach w PS czy Gimpie
    http://klubkm.pl/forum/showthread.php?t=37014

    --
    @foe_pl

  • 30. Data: 2015-03-08 22:22:36
    Od: d...@v...pl

    W dniu niedziela, 8 marca 2015 12:00:28 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:
> [...]
    promocji to z suwmiarką w ręku 9,99.. i nie mówię o jakimś jednym punkcie.

    > ta "magia" to prosta operacja na warstwach w PS czy Gimpie

    Jaka prosta, to widać po załączonym przykładzie (nie, nie chodzi mi o otwarte usta )
    . Nie każde zdjęcie na wprost kwalifikuje się jako biometryczne...
    Pozdrawiam Marcin