  • 1. Data: 2015-03-02 21:59:47
    Temat: Własny widok Street View
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    Chciałbym zrobić coś jak street view dla wnętrza lokalu. Da się coś
    takiego wykonać amatorsko w łatwy sposób np. smartfonem?

    Łukasz

  • 2. Data: 2015-03-02 23:04:27
    Temat: Re: Własny widok Street View
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 02/03/2015 20:59, dddddddd wrote:
    > Witam,
    > Chciałbym zrobić coś jak street view dla wnętrza lokalu. Da się coś takiego
    > wykonać amatorsko w łatwy sposób np. smartfonem?

    Moj HTC One m7 ma taka opcje, ma w nazwie cos ze sferycznym zdjeciem ale
    teraz nie moge sprawdzic bo telefon padl.

  • 3. Data: 2015-03-03 07:02:30
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-02 o 23:04, 2late pisze:

    > Moj HTC One m7 ma taka opcje, ma w nazwie cos ze sferycznym zdjeciem
    > ale teraz nie moge sprawdzic bo telefon padl.
    >
    > Pozdrawiam

    rozumiem że to funkcjonalność htc, a nie oddzielna aplikacja?
    próbowałem wyszukać w google play, ale nie wiem nawet jakie słowa
    kluczowe podać...

    Łukasz

  • 4. Data: 2015-03-03 21:35:43
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 03/03/2015 06:02, dddddddd wrote:

    > rozumiem że to funkcjonalność htc, a nie oddzielna aplikacja?
    > próbowałem wyszukać w google play, ale nie wiem nawet jakie słowa kluczowe
    > podać...

    Ok, teraz to juz sobie glowy nie dam uciac. Ale jesli to nie wbudowane
    oprogramowanie HTC to mialem jeszcze tylko zainstalowany google camera
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    ogle.android.GoogleCamera&hl=en
    .
    Zanim jednak cokolwiek sprobujesz, sprawdz czy to ten efekt o ktory ci
    chodzi: http://i.imgur.com/skge89L.jpg

  • 5. Data: 2015-03-03 21:40:22
    Od: "ponowny" <p...@w...pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    rozumiem że to funkcjonalność htc, a nie oddzielna aplikacja?
    próbowałem wyszukać w google play, ale nie wiem nawet jakie słowa
    kluczowe podać...

    Łukasz

    google podaje na zapytanie : " android zdjęcia sferyczne "
    1 link
    http://www.download.net.pl/jak-robic-zdjecia-sferycz
    ne-360-na-androidzie/n/4575/

  • 6. Data: 2015-03-03 22:57:12
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-02 21:59, dddddddd pisze:

    > Chciałbym zrobić coś jak street view dla wnętrza lokalu. Da się coś takiego wykonać
    amatorsko w
    > łatwy sposób np. smartfonem?

    Zobacz:
    http://maxime.lhuillier.free.fr/Omni3D/Omni3D.html
    http://iwanties.com/tag/iphone-camera-attachment
    http://www1.cs.columbia.edu/CAVE/projects/cat_cam_36
    0/

    P.

  • 7. Data: 2015-03-04 07:05:33
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-03 o 21:40, ponowny pisze:

    > Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup
    >

    > rozumiem że to funkcjonalność htc, a nie oddzielna aplikacja?
    > próbowałem wyszukać w google play, ale nie wiem nawet jakie słowa
    > kluczowe podać...

    Jakie oprogramowanie w takim razie wykorzystać żeby stworzyć wirtualny
    przewodnik po budynku (może nawet lepiej będzie wykorzystać pojedyncze
    zdjęcia robione ze statywu, nie potrzebuję dokładnej panoramy 360
    stopni, wystarczy jak klient będzie mógł kliknąć w lewo i zobaczyć co
    jest po lewej stronie)

    Łukasz