  • Data: 2010-06-18 05:54:35
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <d...@v...pl> napisał:

    >[...]
    >
    >Zazwyczaj ekipa na ślub to są trzy osoby : fotograf , kamerzysta i
    >asystent od klamotów.
    >Co ciekawe , taki asystent często pełni rolę koordynatora pracy
    >pozostałych dwóch .

    Zgadza się, podczas paru ślubów które oglądałem asystenta zdarało mi się
    widzieć, ale nigdy nie biegał podczas ceremonii wokół ołtarza z jakąś
    ogromniastą blendą...

    >Gdyż tutaj najważniejszy nie jest zadowolony fotograf czy np
    >kamerzysta , a klient czyli na ogół nowożeńcy.

    Których zadowolenie skutkuje tym, że w przyszłości i fotograf i kamerzysta
    też będą zadowoleni - z powodu ilości i wartości zleceń:-)

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)