  • Data: 2010-06-16 21:35:45
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Cze, 23:19, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Czasami wydaje mi si , e jestem w przedszkolu...

    Dobrze ci się wydaje. ( To jest złośliwość z mojej strony)
    > Nie ma rewolucji sprz towej... dzizas, laska bierze pierwszy raz w yciu
    > aparat za 1/3 redniej krajowej, idzie na k i wypluwa tuzin makro
    > fot, kt re 20 lat temu z zapartym tchem ogl dali my w lepszych gazetkach
    > po wi conych fotografii...

    Najwyraźniej nie miałeś dwadzieścia lat temu dostępu do prasy
    fotograficznej na poziomie.
    > Dzi jeden tydzie internetu generuje wi cej co najmniej poprawnych
    > technicznie fotografii, ni ca y dorobek XX-go wieku...
    Internet nic nie generuje. On tylko ułatwia publikację. Procent zdjęć
    przyzwoitych w stosunku do barachła systematycznie się pogarsza.

    > Albo inne miejsce w tku- mam trzy kopie albo jedn kopi - psuje mi si
    > jedna kopia, ale r nicy pomi dzy tymi sytuacjami nie widz ... wy si
    > chce do ksi yca...

    Kopie stykowe najlepszych ujęć robiłem 30 lat temu. Wtedy to była
    powszechna praktyka. Dziś robienie backupa to domena hobbystów takich
    jak Ty . I ja . No to jest nas dwóch , cholera , robi się tłoczno.
    Pozdro Marcin