  • Data: 2010-06-17 10:40:08
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał:

> [...]
    Bo

    > Też poznałem. Baaa, znałem i takich zawodowców, którzy tego typu
    > sprzętu nie mieli własnego, tylko wypożyczali na konkretne roboty.
    > Tylko jeszcze raz - ilu jest takich amatorów, zwłaszcza w Polsce?
    > Uzbiera się na 1 promil?
    > [...]

    Nie wiem, czy dwa promile czy pół. Ale - to nie jest właściwe porównanie.
    Sens miałoby porównanie ilości takich amatorów do zawodowców dysponujacych
    podobnym sprzętem. Np. ile obiektywów klasy 400f2.8 jest w Polsce w rękach
    zawodowców, a ile w rękach amatorow. Obawiam się jednak, że zdobycie danych
    do takiego porownania łatwe nie będzie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)