  • Data: 2010-06-16 21:51:31
    Temat: Re: fotografia bezplatna
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Cze, 23:25, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No i nie istniał, ale to najmniej istotne...

    Podobnie jak Kmicic. Wiesz jaki herb miał Kmicic w realu ? ;)

    > W tej branży powalczy ten, co ma gadane, plecy/dupę i backup finansowy
    > na dumping. Ot, rynek współczesny rzeczywisty.

    Powalczy do pierwszego zlecenia. Tyle że potem następni młodzi zdolni
    będą mieli bardziej pod górę.
    Dlatego w branży stara gwardia rządzi i dyktuje ceny.

    > Strasznie tu niektórzy chcą udowodnić, że jest inaczej. I wciąż jakieś
    > mityczne sesje za miliony, tylko widać - u nas ich nie widać. Może to
    > dla klienta z ''drugiego obszaru płatniczego''? :)
    Jassne. Nie widać.
    Skoro swe prace sprzedaje się za cenę odbitki , to faktycznie nie ma o
    czym gadać.

    > Zatem jestem zawodowcem jak stopińdziesiąt...
    > Choć ostatnio nic nie pada, kurde...
    Jesteś gotowy smażyć się na patelni przez 12 godzin ? Zapraszam !
    PS Może wiesz co za baran wchodził na barierę przy Kościuszki podczas
    pierwszej fali powodziowej ? Albo masz go w kadrze ?Znajomi strażacy
    dużo dają za namiar na gnoja , a na miejscu był facet z PENem.
    Pozdro Marcin