  • Data: 2009-05-12 09:46:55
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski napisal:
    > Tyle że ,,nowy wspaniały system'' panuje już przeszło 20 lat. Wiesz,
    > ile jeszcze będziesz tłumaczył nasą indolencję tym, że cośtam,
    > kiedyśtam?

    Nowy 'wspanialy' system zdemolowal urbanistycznie centrum Warszawy.
    Zdemolowal urbanistycznie nowe osiedla mieszkaniowe, ktore sa koszmarnymi
    gettami sypialnianymi. Peerelowski Ursynow to przy tym szczyt funkcjonalnosci
    i estetyki. Krakowska Nowa Huta to perelka (z przekasem) w zestawieniu
    z koszmarami deweloperskimi. Architektura nieco sie poprawila, urbanistyka
    upadla zupelnie.

    > komunizm, i socrealizm a potrafili (pomijam tu kwestię pieniędzy) -

    Nie mozesz tego pominac. Z gowna bata nie ukrecisz.

    > Generalnie mnie zwiedzanie NRDówka wprowadza w złość - oni też byli
    > zniszczeni ale ta odbudowa prowadzona jest estetycznie a nie każdy
    > sobie rzepkę skrobie. Ech ta sarmacka niezależność ...

    W NRD wpompowano bilion marek. W tym czasie z Polski wyprowadzono srodki
    na poziomie okolo 10..15% tej kwoty.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek