  • Data: 2009-05-12 09:03:25
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Heraklit pisze:
    > tylko kraje, które opisujesz nie miały 40 lat sowieckiej kultury jak
    > kanonu "piękna".

    No i co? To już nie mamy mózgu, żeby po dwudziestu latach choć nie
    kreować ale choć kopiować to co dobre?

    > Jedź na południe np.: Włochy - estetyka już nie jest tak "sterylna",
    > miejscami podobna do naszej.

    Bo tam też są dziady i to nie są dobre wzorce.

    A tak przy okazji - wchodzę do publicznej toalety, a tam Polak siłujący
    się z mydłem w płynie do drugiego: ''jak to się robi z tym dziwnym tu?''

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl