  • Data: 2009-05-12 09:28:08
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: "iso" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" napisał:

    > A dlaczego? Odpierdzielać coś, bo tak jest szybciej i przyjemniej?

    To chyba wystarczający powód :-)

    > Czy mam rozumieć, że ślubne zdjęcia mają być skazane na dziadostwo, a
    > warsztat i sztuka mają być zachowane na inne okazje? A może właśnie tak
    > jest, tylko nikt nie chce o tym powiedzieć pierwszy? :)

    No cóż fotografowie ślubni prześcigają się w tym kto ma więcej terminów
    zajętych więc na to wychodzi, że tak musi być.
    Można powiedzieć, że to zbyt duży rynek, żeby było w nim miejsce na sztukę,
    która jeśli tam jest to na pewno jest w mniejszości.

    Nie zauważyłeś też pewniej przypadłości, że przeciętny fotograf ślubny
    rozwija swój warsztat w miarę poznawania nowych funkcji w aparacie?
    Wszystko jest w totalnej opozycji do tego co chcemy pokazać
    istotne jest jak chcemy to pokazać.
    Wybieramy technikę np. szeroki kąt i HDR i lecimy z koksem :D

    > No i jeszcze tych, co to muszą widzieć.

    Wychodzi na to, że też.
    Ale zawsze mamy wybór, nie musimy oglądać :-)

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl