  • Data: 2009-05-12 08:40:22
    Temat: Re: (foto) sezon ślubnyrozpoczęty ;)
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 May 2009 10:25:54 +0200, Heraklit <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >znaczy się możesz to wyjaśnić? Gdzie jest to "dziadostwo": na grupie, w
    >Polsce, u Ciebie w domu??
    Może troche nie na temat, ale - wyjedź gdzieś sobie za granicę, ale w
    kierunku zachodnim, ewentualnie Skandynawia, pochodź sobie po mieście
    i poobserwuj różnice. Niestety tamtejsze miasta są o wiele bardziej
    estetyczne niż nasze, bardziej uporządkowane i harmonijne, nie mam
    wrażenia bałaganu estetycznego. My za to mamy zachłyśnięcie się ,,ja
    mogę inaczej''. Obawiam się tylko jednego, że o ile kiedyś zacznie się
    u nas zwracać uwagę na estetykę, to już będzie za późno.

    I niestety wracając ,,na swoje stare śmieci'', do Polski też mam
    wrażenie, że estetycznie to tu jest ,,dziadostwo'' i ,,smietnik'',
    przynajmniej w architekturze.

    Możliwe, że Jankowi chodziło o coś innego, ale daję to jako przykład o
    co mogło mu chodzić.
    --
    Grzegorz Krukowski
    Ministerstwo Głupich Kroków ostrzega: