  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [fotki] kilka zdjec z wiosennej wycieczki po tatrach
    Date: Tue, 22 Sep 2009 00:17:03 +0200

    Użytkownik "foto" napisał

    > moze tak lepiej http://www.pbase.com/piotrstankiewicz/image/11750594
    6 ?

    > (choc mam wrazenie, ze teraz obserwatorium lekko przechyla sie w prawo,
    > choc jak przylozyc gimpowa linijke to tak naprawde wciaz jest minimalnie w
    > lewo (tak zdecydowalem sie zostawic), ot jakies dziwne zludzenie optyczne
    > (znieksztalcenia geometryczne obiektywu?))

    Zdecydowanie tak.
    Jak dla mnie teraz jest idealnie.

    > Zdjecia byly obrabiane na notebooku, ktorego ekran ma te ciekawa
    > wlasciwosc, ze obrocenie go o kilka stopni, powoduje, ze wszystko zmienia
    > wyglad. Jakis totalnie badziewny lcd. Tym niemniej udalo mi sie mniej
    > wiecej osiagnac co chcialem, bo dzis patrzylem na innym monitorze.

    No tak, znam ten ból.
    Ostatnio też na szybko zrobiłem minigalerię będąc jeszcze na wyjeździe - jak
    wróciłem i obejrzałem na monitorze to się mocno zdziwiłem.

    > WB jest celowo zrobiony na nieco cieplejszy, choc rzeczywiscie troche sie
    > zastanawialem, czy w przypadku niektorych fot nieznacznie go nie oziebic.

    Zależy co komu w duszy gra ; )
    Je też nie żyłuję WB na ideał, z reguły też nieznacznie ocieplam kolorystykę
    ale tak jak u Ciebie to dla mnie za bardzo ; )

    adam