  • 11. Data: 2011-01-10 22:51:11
    Temat: Re: fota Tatr z 202 km - szacunek
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Lucek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:igf66u$958$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.dalekieobserwacje.eu/?p=9584
    >
    > szacunek dla autora zdjęć !

    Szacunek, to chyba tylko za odwage, ze umiescil tam taka kupe.

    T.

  • 12. Data: 2011-01-11 06:45:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-10 23:51, Thomas pisze:
    > Szacunek, to chyba tylko za odwage, ze umiescil tam taka kupe.

    To jest fotografia dokumentująca, ładne widoczki są gdzie indziej.

    --
    pozdrawia Adam
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 13. Data: 2011-01-11 09:11:35
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-01-10 15:47, Lucek pisze:
    > http://www.dalekieobserwacje.eu/?p=9584
    >
    > szacunek dla autora zdjęć !

    Az spróbuje w weekend spojrzec z Bialegostoku.
    --
    A S

  • 14. Data: 2011-01-11 10:18:30
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam: www.smialek.prv.pl www.facebook.com/smialekadam
    > /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

    Mimo wszystko uwazam, ze nawet na fotografii dokumentujacej powinno byc cos
    wiadac i powinna trzymac poziom. Co mi po dokumencie, na ktorym nic nie
    widac? Dalej.. na tym portalu widze mase pieknych zdjec dokumentujacych,
    ktorych jakosc bije o cala dlugosc to tutaj przedstawione.
    Wiec da sie. Z drugiej strony (czytajac komentarze ludzi wrzucajacych tam
    zdjecia) widze, ze to jakas "niezle zakrecona" banda (pisane tutaj z
    sympatia) fascynatow. A to znow skutkuje tym, ze ich poziom percepcji zdjec
    dalekich obserwacji (jak to inaczej napisac?) jest tak wysoki, ze zdjecia
    takie jak tu pokazane sa dla tych osob zwyczajnie fantastyczne, dostrzegaja
    tam to co dla zwyklych smiertelnikow ukryte :)
    Jakkolwiek, ja (nie fascynat) uwazam, parafrazujac Twoja sygnaturke, ani tu
    ilosci, ani jakosci.
    Nie nalezy sie bezgranicznie zatracac w tej swojej fascynacji, bo mozna
    stracic kontakt z rzeczywistoscia, a tutaj mozna obserwowac pierwsze objawy
    tego procesu :)

    Thomas

  • 15. Data: 2011-01-11 10:22:48
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > nie wiem za co fen szacunek :D
    > Ani to ładne ani fajne - ot pokazał ze sie da.

    no ale zamieszczone było na właściwej grupie.
    tam różni zapaleńcy wiedza ile kosztuje zrobienie takiego zdjęcia (podobnie jak tylko
    kobiety szczerze chwalą makijaż).
    plainspotrzy tez zachwycają się zdjęciem f16 na okęciu a 'artystycznie' to nic
    wielkiego ;-D

  • 16. Data: 2011-01-11 10:47:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/01/2011 14:47, Lucek wrote:
    > http://www.dalekieobserwacje.eu/?p=9584
    >
    > szacunek dla autora zdjęć !

    Szacunek, bo kupil dlugi obiektyw?

    Kamil

  • 17. Data: 2011-01-11 11:43:10
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 10.01.2011 23:51, Thomas wrote:

    > Użytkownik "Lucek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Szacunek, to chyba tylko za odwage, ze umiescil tam taka kupe.

    Nie rozumiesz takich osób. Nie liczy się jakość, a sam fakt zrobienia
    zdjęcia.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 18. Data: 2011-01-11 11:55:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2011 11:43, b...@n...pl wrote:

    > Nie rozumiesz takich osób. Nie liczy się jakość, a sam fakt zrobienia
    > zdjęcia.

    Do zaistnienia tego faktu potrzeba:

    1. Troche pieniedzy na dobry obiektyw
    2. Duzo czasu na siedzenie i czekanie na dobra widocznosc

    Tez nie rozumiem, co w tym niezwyklego i zaslugujacego na oklaski..

    Kamil

  • 19. Data: 2011-01-11 11:59:42
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 11:55:20 +0000, kamil na pl.rec.foto.cyfrowa
    napisał(a):

    > Do zaistnienia tego faktu potrzeba:

    > 1. Troche pieniedzy na dobry obiektyw

    Ale to zdjęcie machnięte było Olympusem 750-UZ ;-)

    "Czymże jest życie, jeśli nie ustawiczną możliwością popełniania błędów.
    Jalu Kurek - poeta i krytyk"

  • 20. Data: 2011-01-11 12:12:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2011 11:59, Marcin Stankiewicz wrote:

    > Ale to zdjęcie machnięte było Olympusem 750-UZ ;-)

    No to zostaje tylko jeden warunek do spelnienia + zoom i jakies
    odszumianie w photoshopie.

    Jakby to ajfonem zrobil, to by byl szacunek! ;)

    Kamil