  • Data: 2011-11-06 14:40:21
    Temat: Re: ford focus mk2
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-06 08:26, icek2 pisze:
    > Witam,
    >
    > nosze sie z zamiarem kupna focusa mk2
    > 2008/09
    > myslalem o 1.8 tdci 115km
    > ale wczoraj jechałem 1.6 tdci 90km i tez dawał radę :)

    Zobaczysz zasadniczą różnice na trasie. Kiedy będziesz chciał wyprzedzić
    tira to w 90KM tdci kończą się możliwości bardzo szybko.
    Po za tym silnik 1.6 tdci jest generalnie bardziej upierdliwy w
    użytkowaniu/serwisowaniu niż 1.8 tdci który po wszelkich chorobach wieku
    dziecięcego to najbardziej niezawodny silnik w fordzie.

    Ja w focusie I gen 1.8 tdci od nowości zrobiłem pod 300tys km i zero
    problemów a oleju nie chciał brać. Teraz jeździ dalej u znajomego.

    > ale mam pytanie
    > czy benzyne 116 KM (85 kW) da radę zagazowac?
    > jesli tak, to ile by kosztowała dobra instalacja?

    Jeśli mnie pamięć nie myli to silnik z bezpośrednim wtryskiem a wiec się
    nie da założyć LPG. Zwykły 1.6 100KM to prędzej da się LPG ale tam jest
    plastikowy kolektor i generalnie średnio to się nadaje na LPG chyba że z
    sekwencyjnym wtryskiem gazu.

    Rafał