  • Data: 2011-11-07 10:41:15
    Temat: Re: ford focus mk2
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 6, 7:06 pm, icek2 <i...@p...onet.pl> wrote:
    > czyli co
    >
    > 1.8 tdci 115km?
    >
    > silnik sprawdzony i bezproblemowy?

    Focusow jest u nas w kraju jak mrowkow. Gdyby sie sypaly masowo to by
    tak nie bylo.
    Ja kupilem takiego rysia (1,8) z przebiegiem 190kkm. I z tego co wiem
    nie byl naprawiany a teraz jezdzi calkiem ok. W trasie 4l/100km przy
    domu 5,5 a w miescie jakies 6-6,5l/100km.

    Bardzo duzo zalezy od tego jaki egzemplarz kupisz. Sa takie ktore
    padaja bo sa zle traktowane albo maja na liczniku przejechane 160kkm a
    w rzeczywistosci ponad 280kkm (znajomy tak niestety trafil).

    Kupisz zadbany z uczciwym przebiegiem to pojezdzisz.
    Kupisz kombinowany i padnie ci pompa, rozrzad, turbina czy co tam
    jeszcze to zaplacisz frycowe.

    > co do 90km
    > to wiecie, teraz partnerem 1.6hdi 90km daje rade

    Moj 115KM jest calkiem zrywny. Nie jak rajdowka ale do wyprzedzania
    calkiem ok.

    > czy to przedłużanie gwarancji w fordzie - 90zł co przegląd jest ok?
    > na liście jest dwumasa :)
    > no i assistance :)

    Rozsadnie. Ale bardzo ostroznie kupuj. W dzisiejszych autach nie mozna
    wszystkiego sprawdzic. Nawet mechanik na oko i ucho wiele nie powie.
    Podpiecie pod komputer to podstawa ale i dzieki temu nie wszystko
    mozna przewidziec.

    > turbina nie jest objeta - twierdzą ze to element eksploatacyjny :D
    >
    > ale przeguby etc - juz tak
    > nie mówiąc o elektronice

    Sam chcialem kupic kombika na benzyne. Szukalem i w calym kraju nie
    znalazlem. Kupilem na rope z musu.
    Jak znajdziesz benzynowego to co prawda tez ci sie zuzyje i beda
    koszty ale raczej przewidywalne...