eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfolcwagen w tedeikóRe: folcwagen w tedeikó
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: folcwagen w tedeikó
    Date: Wed, 23 Sep 2015 23:36:22 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <mtv603$mne$1@node1.news.atman.pl>
    References: <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <mtpegf$tu7$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <560048fc$0$27520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gnliaypqzbfx$.1tn7n1uzarb9r.dlg@40tude.net>
    <mtsiu4$fsf$1@srv.chmurka.net>
    <1kkrn5ofzey4h$.18j7c8wtfgy1b$.dlg@40tude.net>
    <5602447c$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ry33o0y90w8q.nbn3gfpaf0v7$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1443044163 23278 46.21.210.209 (23 Sep 2015 21:36:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Sep 2015 21:36:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <1ry33o0y90w8q.nbn3gfpaf0v7$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569105
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-09-23 o 19:55, Tomasz Pyra pisze:

    >>> Dziwne by było gdyby inni producenci mając ściśle standaryzowany test nie
    >>> kombinowali jak tu go oszukać.
    >>
    >> Zauważ jednak, ze VW przyznał się bez bicia, ze problem dotyczy większej
    >> liczby aut niż amerykanie podali, ale nie podał nic o innych silnikach, wiec
    >> być może rzeczywiście sprawa dotyczy tylko tego jednego silnika przynajmniej
    >> w takiej nomen omen sile.
    >
    > Trudno zgadnąć jaka jest historia tego patentu.
    > Może VW nie potrafił spełnić wymaganych norm i rzutem na taśmę zrobili taki
    > patent tylko w jednym typie silnika.
    >
    Nie da się zachować dzisiejszych norm i równocześnie sprzedać pojazd w
    opłacalnej liczbie egzemplarzy. Stąd permanentne różnice między
    spalaniem rzeczywistym a deklarowanym przez producenta.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: