    From: " " <f...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: fluktuacje czasu wykonania pod windą
    Date: Thu, 2 Dec 2010 09:04:45 +0000 (UTC)
    <id2fga$762$1@news.net.icm.edu.pl> <id2g4g$k2h$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@t...googlegroups.com>
    <id4v9h$omo$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@h...googlegroups.com>
    <id7k20$pkc$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...rdc.pl>
    <id7m3t$2ki$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...rdc.pl>

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "fir/ parade"
    >
    > To zastanów się jak działa system wielozadaniowy. I jak się to ma do
    > czasu wykonania pojedynczego procesu. W szczególności gdy procesów jest
    > więcej niż liczba procesorów.
    > Potem dodaj do tego różne priorytety procesów. I różne wydarzenia
    > "zewnętrzne", jak input od użytkownika, I/O i inne takie.

    'ogólnie' wiem jak to dziala - nie zmienia to faktu ze jak sobie zarzucisz
    stoper i wykresik to możesz oglądac ak to dziala w praktyce - dlatego nie
    rozumiem zarzutow co do moich pomiarów (wiadomo ze na innym komie moze
    dzialac inaczej ale mnie interesuje chociaż ten mój a inne stą też 'w częsci'
    podobne)

    parade