  • Data: 2010-06-22 06:18:51
    Temat: Re: filtr UV
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 21 Jun 2010, StaM wrote:

    > Odzwyczailem sie zakladania jakichkolwiek filtrow do prac ktore moge
    > obrobic w komputerze.

    Możesz objaśnić, co przez to chcesz powiedzieć?
    Bo podejrzenie mi brzmi, jak sugestia że da się zasymulować np. polara
    albo "głęboką" korekcję barwną (acz tego ostatniego nigdy nie próbowałem,
    z braku filtrów na początek, to WB jest ograniczone "dynamiką matrycy",
    więc *nie* każda korekta da się zrobić "elektronicznie", a przynajmniej
    nie powinna dać się zrobić - w tych samych warunkach kiedy wsparcie
    filtrem *może* się udać)

    pzdr, Gotfryd