  • Data: 2010-06-22 11:18:27
    Temat: Re: filtr UV
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał:

    > Bo to każdemu może się zdarzyć, kto nie fotografuje tylko i wyłącznie w
    > pełnym spokoju, z pietyzmem traktując sprzęt - impreza, plener w
    > trudniejszym terenie czy zwyczajna chwila nieuwagi.
    > [...]

    W moim przypadku ewidentna nieuwaga - wyjąłem aparat z torby żeby zmienić
    obiektyw i po zmianie pusciłem go, żeby zawisł na pasku na szyi. Tyle że...
    zapomniałem przedtem założyć na szyję paska i operacja skończyła się
    glebowaniem aparatu. Dobrze, że tylko potłuczeniem filtra się skończyło.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)