  • Data: 2012-02-07 18:03:16
    Temat: Re: filtr
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-07 18:11, wacek pisze:

    > ok, rozumiem twoje zdanie, że ty tego nie liczysz, ale nie takie było
    > pytanie, czy potrafisz to policzyć? znasz chrakterystyki tych dławików
    > skompensowanych?

    Ty się nie pytaj czy ktoś potrafi policzyć tylko czy ty potrafisz.
    Przyznaj się może uczciwie do swojej niewiedzy i napisz po jakie
    informacje tu przyszedłeś.
    Pisałeś że potrzebujesz danych dławika aby móc coś policzyć.
    Napisz ty może jakie to potrzebujesz parametry dławika żeby policzyć
    charakterystyki filtru. Bo z danych podrzucanych przez różnych, chcących
    ci pomóc ludzi masz wystarczająco informacji. Z podanych charakterystyk
    można wyliczyć i pojemność rozproszenia i rezystancję równoległą strat.

    > jakie kłamstwa? nigdzie na ich stronie nie znalazłem ani sklepu, ani
    > informacji o cenach

    http://www.feryster.pl/polski/produkcja.php?lang=pl
    W mojej przeglądarce coś tam miga na czerwono na dole z lewej.
    Weź ty się chłopie ogarnij. Ani nie potrafisz znaleźć niczego w google
    ani na wikipedii ani w konkretnym sklepie online. I nie widać abyś
    dostarczone ci pod nos dane potrafił w jakikolwiek sposób wykorzystać.
    Przy takim podejściu szybko skończysz te studia.

    --
    pozdrawiam
    MD