    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: filozoficznie - Lodzkie - o sso chozzi z odsniezaniem?
    Date: Thu, 2 Dec 2010 13:59:20 +0100

    news:id82pb$85k$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w
    >
    > No ale co poradzisz ? To ponoc wyglada tak ze rada gminy budzet uchwala i
    > robi to gdzies wiosna. Zanim sie uprawomocni to sie robi maj. Wczesniej
    > ponoc przetargu rozpisac nie mozna. Oglaszasz, okres wakacyjny, trzeba
    > dluzej - no i oferty otwierasz we wrzesniu. Niech ci ktos teraz
    > zaprotestuje, a ma niezbywalne prawo, i zrobi sie grudzien. A sam
    > przyspieszyc mozesz tylko o tyle ze masz ogloszenie gotowe i wystarczy
    > tylko wpisac kwote.

    No tak masz rację, tylko dlaczego w okresie wakacyjnym przez 3 miesiące cały
    rząd zarówno w skali całego kraju jak i lokalnie nie robi nic bo są wakacje?
    Poza tym trzeba tak dobierac terminy żeby się wyrobić do października lub
    listopada biorąc pod uwage odwołania. Czyli budźet jest wiosną ale oferty są
    juz zbierane wczesniej, w maju otwarcie ofert i 2 tygodnie na odwołanie. Do
    października tych 2 tygodni będzie sporo.