    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [film] wariat?
    Date: Sat, 30 Apr 2011 20:43:05 +0200
    Sender: Myjk <>
    <c1.01.3QGWLv$0Fp@mike.oldfield.org.pl> <vwbobxyfveqs$.dlg@myjk.org>
    <c1.01.3QJrfD$0Il@mike.oldfield.org.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <c1.01.3QJwG9$0J7@mike.oldfield.org.pl> <4db72e8d$1@news.home.net.pl>
    <c1.01.3QJzW5$0JB@mike.oldfield.org.pl> <4db8590d$1@news.home.net.pl>
    <1...@m...org> <4db87176$1@news.home.net.pl>
    <r...@m...org> <4db8876b$1@news.home.net.pl>
    <1...@m...org> <4db99d5f$1@news.home.net.pl>
    <1...@m...org> <4dbad24e$1@news.home.net.pl>
    <1...@m...org> <4dbba7b5$1@news.home.net.pl>

    Sat, 30 Apr 2011 08:09:49 +0200, Shrek

    > To racja, równie często bezmyślnie z któregoś nie korzystają, bo się 2
    > kilometry dalej kończy. A jak ktoś skorzysta, to uważają go za cwaniaka.

    Ja niestety najczęściej jestem uważany za takiego cwaniaka.
    Parę razy miałem okazję o tym nawet dyskutować o tym na CB.
    Niestety są tacy, co wiedzą zawsze lepiej.

    > Generalnie trzymanie się prawego pasa ma sens w trasie, a i wtedy w
    > miarę możliwości należy zjechać na lewy, jak ktoś chcę wjechać z
    > podporządkowanej lub rozbiegówki.

    Właśnie z dzisiaj mi się tak nagrało... ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=QRHHj_72-hU

    Pacjent z prawej dostał miejsce i sobie wjechał za mną.
    Ale zobacz co robi ten Yaris na lewym - jak dla mnie beton.

    > W mieście i korkach to należy wykorzystywać
    > możliwie równomiernie wszystkie.

    Ale miasto to nie znaczy automatycznie,
    że korki -- patrz wyżej. Wylotówka z Wawy.

    > A jakbyś jechał lewym i paru wpienionych z prawego i średkowego zaczeło
    > pajacować, to co by zmieniło?

    No nic, dlatego obydwaj powinni jechać gęsiego, na prawym.

    > Problemem było to, ze jechali wolniej niż
    > oczekiwana przez innych prędkość, a nie którym pasem. Choc jak jechali
    > znacznie wolniej, to mogli już wybrać jeden.

    Dla mnie lewy pas mimo wszystko jest pasem domyślnym do wyprzedzania,
    dlatego jak ktoś wiezie rybki, to niech to robi na prawym.

    > Czyli nie dość, że tych dwóch tamowało dwa pasy, to ty trzeci:P

    Ja ich wyprzedzałem. :P

    > Zastrzeżenia dotyczą tylko ilości pasów. Jest odpowiednia ilości pasów
    > (lub dwie jezdnie) - można wyprzedzać po obu stronach równoważnie.

    Zgadza się, ale wcześniej jest przepis o jeździe możliwie blisko prawej
    strony jezdni i tamci tego nie respektowali. Już nie pomnę, że jechali
    poniżej dopuszczalnej -- co już było kompletnym dramatem na 3 pasach
    i wylocie z Wawy.

    > Sprawa by się zapewne skończyła w sądzie
    > - tam wszystko jest naciągane;)

    Ano niestety. Trzeba pamiętać o łapaniu świadków, jeszcze zanim zacznie się
    oglądać zniszczenia. ;)

    > Pewnie nie widzi w swoim zachowaniu nic złego.

    No nie, bo to megaloman. ;)

    > Zmień ścieżkę dźwiękową - strasznie oklepane;)

    Muszę mikrofon jakiś podłączyć w aucie ;)

    --
    Pozdor
    Myjk