    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [film] wariat?
    Date: Fri, 29 Apr 2011 23:12:31 +0200
    Sender: Myjk <>
    <c1.01.3QGWLv$0Fp@mike.oldfield.org.pl> <vwbobxyfveqs$.dlg@myjk.org>
    <c1.01.3QJrfD$0Il@mike.oldfield.org.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <c1.01.3QJwG9$0J7@mike.oldfield.org.pl> <4db72e8d$1@news.home.net.pl>
    <c1.01.3QJzW5$0JB@mike.oldfield.org.pl> <4db8590d$1@news.home.net.pl>
    <1...@m...org> <4db87176$1@news.home.net.pl>
    <r...@m...org> <4db8876b$1@news.home.net.pl>
    <1...@m...org> <4db99d5f$1@news.home.net.pl>
    <1...@m...org> <4dbad24e$1@news.home.net.pl>

    Fri, 29 Apr 2011 16:59:19 +0200, Shrek

    > Czyli problemem jest ogólne zakorkowanie drogi, a nie jazda lewym pasem.

    Nie, bo wystarczy po jednym aucie na każdym pasie i droga jest zablokowana
    pomimo, że dalej jest pusto. Tymczasem można jechać gęsiego -- zwłaszcza
    jak pacjenci jadą z tą samą prędkością.

    > Nie rozumiem, w czym problem, że przy zajętych dwóch pasach ludzie
    > korzystają z trzeciego? Mam niejasne przeczucie, że po to wyładowano
    > ciężką kasę na jego budowę.

    Nie chodzi o to że korzystają, bo pasy są oczywiście po to żeby z nich
    korzystać, ale o to kiedy i jak. Ludzie korzystają z nich często
    bezmyślnie.

    > No to tym bardziej nie rozumiem w czym ci przeszkadzało, że nie
    > blokowali twojego pasa:P

    Przeszkadzało, bo paru z lewego i środkowego chcących pojechać dalej się
    wpieniło i mi zaczęli pajacować przed maską.

    > Nie byłyby. Problemem w miastach jest zbyt dużo samochodów, a nie to że
    > wykorzystują wszystkie pasy.

    Nie przesadzajmy. Poza szczytem nie jest tak drastycznie -- da się
    normalnie i płynnie jeździć.

    > Zresztą ile jechali powyżej ograniczenia? ;)

    Ja standardowo sobie film oglądałem, to jechałem powoli, względnie. :PPP

    > A gdzie jest tak napisane? Dopuszcza się znaczy wolno - i lewą i prawą.

    Z zastrzeżeniami, ale OK, można.

    > Ano. Ale kodeksowo można by to potraktować jako wymuszenie.

    Trza by dobrze naciągać. ;>

    > Inna sprawa, że jakby się Adam przed sądem filmem z kolizji
    > pochwalił, to dopiero mógłby po łbie oberwać.

    True. ;)) Dlatego też mnie śmieszy, że się tym w ogóle chwali w necie.

    BTW, ja dzisiaj też zamontowałem kamerkę i też się będę chwalić ;))
    Próbka: http://www.youtube.com/watch?v=uPj9i3UQfTQ tylko muszę jeszcze
    popracować nad kompresją ;)

    --
    Pozdor