    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [film] wariat?
    Date: Wed, 27 Apr 2011 00:24:48 +0200
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl

    Dnia Tue, 26 Apr 2011 22:43:54 +0200, Shrek napisał(a):

    > Co wyprzedzałeś? Jechałeś tym pasem już wcześniej, prawy był pusty, lewy
    > zajęty. Nie to żebym uważał, że coś wybitnie źle zrobiłeś, ale mnóstwo
    > ludzi tutaj uważa, że lewym pasem nie wolno jeździć (znaczy innym, bo
    > oni mogą)

    Pojazdy, które były na prawym. Bierz pod uwagę, że kamerka ma szeroki kąt
    widzenia i odległości jakie obserwujesz są mocno zniekształcone.
    Przykładowo, w momencie rozpoczęcia tego kawałka policja znajduje się około
    150m przede mną. O ile pamiętam sytuację, to tuż przed startem tego
    fragmentu wyprzedziłem jakiś pojazd na prawym, za mną nic nie jechało, więc
    mając zamiar wyprzedzić kolejne pojazdy kontynuowałem jazdę lewym.
    Zauważ, że kiedy kończy się wiadukt między mną, a radiowozem jest już mnie
    niż 100m (po słupkach hektometrowych widać). Moment, kiedy policja wjeżdża
    na lewy to odległość 15m ode mnie (dwie kreski na przerywanej).

    --