  • Data: 2011-06-06 15:12:11
    Temat: Re: fiat 126 za 19.000 zł
    Od: "CeSaR" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wg mnie to auto jest bardzo ładnie odrestaurowane do stanu "jak z fabryki
    > w tamtych latach" ale to plus cena to jest teatrzyk kukiełkowy, a nie
    > prawdziwy zabytek.

    Ja się nie wypowiadam na podstawie zdjęć ale...
    Jakby ktoś miał maszynkę do podróży w czasie i mógł z dzisiejszą cyfrówką
    przenieść się do wspomnianego 1980r i zrobić kilka zdjęć 126p nówka z salonu
    to coponiektórzy mieliby tu niezłe używanie na temat wykonania ówczesnych
    samochodów :-)
    Pominę fakt, że przy dostawie samochodów na plac Polmozbytu odbywało się
    "rekompletowanie" czyli przekręcanie lepszych części pomiędzy samochodami i
    uzupełnianie ubytków, powstałych podczas transportu.
    Blaszka ze śladem lakieru nie wzbudzilaby jakichkolwiek watpliwosci i
    podejrzen. Ta nowka w "normalnym" stanie i tak za brama byla warta 4x cene w
    sklepie.