  • 1. Data: 2009-07-02 06:35:26
    Temat: festiwal opener - gdzie parkować
    Od: jesz <m...@w...pl>

    Jak w temacie - wybieram się z w-wy wyłącznie na sobotę, gdzie na
    terenie można zaparkować motocykl lub ewentualnie czy lepiej zostawić
    go gdzieś w okolicy dworca w gdyni na strzeżonym i dojechać busem
    festiwalowym? Czy ktoś może ćwiczył temat w poprzednich latach?
    Dzięki za info z góry
    pozdro
    jesz

  • 2. Data: 2009-07-02 07:39:50
    Temat: Re: festiwal opener - gdzie parkować
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    jesz pisze:
> [...]
    > go gdzieś w okolicy dworca w gdyni na strzeżonym i dojechać busem
    > festiwalowym? Czy ktoś może ćwiczył temat w poprzednich latach?

    na terenie - wjazd od Pogórza, Kosakowa (ul. Wiejska) na teren lotniska,
    mniej więcej tu:

    http://tinyurl.com/opener-wjazd

    - tamze parking, po wjezdzie moto mogly wlasciwie pod samym wejsciem w
    zeszlym roku parkowac, w przeciwienstwie do aut, ktore trzeba bylo kawal
    drogi w polu zostawic i dygac pieszo do wejsc / kasy.

    --

    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2009-07-02 08:47:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jesz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Jak w temacie

    biorac pod uwage wczorajsze transmisje z tamtych okolic, to powinienes zadac
    pytanie
    gdzie cumowac?

  • 4. Data: 2009-07-02 08:49:52
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    a.googlegroups.com...

    > biorac pod uwage wczorajsze transmisje z tamtych okolic, to powinienes

    Bzdura. Być może Gdańsk lekko się podtopił. Generalnie nie ma żadnych
    problemów. Zwłaszcza w pobliżu Openera.

  • 5. Data: 2009-07-02 09:37:39
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 2 Lip, 08:35, jesz <m...@w...pl> wrote:
    > Jak w temacie - wybieram się z w-wy wyłącznie na sobotę, gdzie na
    > terenie można zaparkować motocykl lub ewentualnie czy lepiej zostawić
    > go gdzieś w okolicy dworca w gdyni na strzeżonym i dojechać busem

    podrzucam ewentualna mape parkingow w Gdyni, w tym 1 dla motocykli :
    http://www.trojmiasto.pl/zdj_wym.phtml?url_zdjecie=h
    ttp://img.trojmiasto.pl/zdj/fotki_duze/23700/z23723.
    gif

  • 6. Data: 2009-07-02 10:22:36
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

[...]

    Mam możliwość udostępnienia miejsca na podwórku jednego z domów 2 km od
    lotniska, na którym odbywa się Opener.

    Właściciel nie udostępni miejsca za darmo, ale nie sądzę, żeby cena była
    wygórowana.

    Chętnych do parkowania motocykla zapraszam na priv.

    MN

  • 7. Data: 2009-07-02 10:30:32
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wygórowana.
    >
    > Chętnych do parkowania motocykla zapraszam na priv.

    Uściślę jeszcze, że jest także miejsce do parkowania w garażu. Co najmniej 6
    motocykli bez problemu można zaparkować.

    MN

  • 8. Data: 2009-07-02 10:32:21
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Ditron pisze:

    > podrzucam ewentualna mape parkingow w Gdyni, w tym 1 dla motocykli :
    > http://www.trojmiasto.pl/zdj_wym.phtml?url_zdjecie=h
    ttp://img.trojmiasto.pl/zdj/fotki_duze/23700/z23723.
    gif

    cos ci sie imprezy pozajaczkowaly 8-) - to sa parkingi dla ogladaczy
    Tall Ships, jakby chcial tam zaparkowac i leciec na openera, toby w
    przyszly wtorek dotarl, moze...

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-07-02 11:14:44
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 2 Lip, 12:32, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    http://img.trojmia...

    > cos ci sie imprezy pozajaczkowaly 8-) - to sa parkingi dla ogladaczy
    > Tall Ships, jakby chcial tam zaparkowac i leciec na openera, toby w
    > przyszly wtorek dotarl, moze...

    co ty gadasz..??
    Kolega przeciez chcial wariantowo zostawic motor w srodmiesciu..
    Nawiasem mowiac szkoda byloby przy okazji nie zobaczyc Tall Ships.
    A jak zrobili parking dla moto to moze warto z niego korzystac.
    Podrzucilem to jako ewentualnosc - przy okazji moze ktos skorzysta.
    (sorki za wprowadzenie w blad)

  • 10. Data: 2009-07-02 11:37:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Bzdura.