  • 11. Data: 2010-01-29 17:00:07
    Temat: Re: fajnie zdjęcie i fajna modelka ;)
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    CeZ__134 pisze:

    > Wreszcie cos innego niz durne wykresy i tabelki XX YY i nudy w postaci LDR

    fatalnie, z tej pozostałości rybki trzeba koniecznie zrobić panoramę,
    dopiero wtedy będzie dobre zdjęcie.

  • 12. Data: 2010-01-29 17:11:04
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > CeZ__134 pisze:
    >
    > fatalnie, z tej pozostałości rybki trzeba koniecznie zrobić panoramę,
    > dopiero wtedy będzie dobre zdjęcie.

    Zwłaszcza, że to pingwin ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 13. Data: 2010-01-29 17:13:32
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > Paskudztwo, jestem zdegustowany. Napisal bym cos jeszcze, ale musze pedzic
    > na obiad, zona przygotowala zabita pretem przez mozg, wypatroszona i
    > usmazona krowe.

    No i właśnie głosy oburzonych sa najlepszym dowodem na spustoszenie jakie
    czyni w mózgach poprawnośćc polityczna.
    Zdjęcie świetne, świetne ujęcie, właściwy moment, światło itd.
    Nie, nie lubuję sie w krwawych scenach ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2010-01-29 18:19:26
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-29 14:19, pinokio wrote:
    > http://i.imgur.com/trZZO.jpg

    biedny linuks :)
    Ujęcie ok, ale mogłeś ostrzec, żeby nie oglądać tego przy jedzeniu. Po
    temacie człowiek ma inne skojarzenia co do takiego zdjęcia.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 15. Data: 2010-01-29 18:35:37
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-01-29 14:19, pinokio wrote:
    > http://i.imgur.com/trZZO.jpg

    Oto i autor zdjęć:
    http://www.paulnicklen.com/gallery.html

    Zdecydowanie scena kojarzyła mi sie z "marszem pingwinów", filmem
    przyrodniczym, który zdaje się że dostał nawet oskara. Opowieść jest
    dramatyczna, ale prawdziwa. Ot takie prawa natury.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 16. Data: 2010-01-29 20:45:07
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    pinokio pisze:
    > http://i.imgur.com/trZZO.jpg

    Znowu jakiś palant atakuje drastycznym zdjęciem pod fałszywym opisem.
    Powinni za to obniżać ocenę z zachowania na świadectwie ukończenia
    gimnazjum.

  • 17. Data: 2010-01-29 22:00:20
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-29 18:13:32 +0100, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> said:

    > No i właśnie głosy oburzonych sa najlepszym dowodem na spustoszenie
    > jakie czyni w mózgach poprawnośćc polityczna.
    > Zdjęcie świetne, świetne ujęcie, właściwy moment, światło itd.
    > Nie, nie lubuję sie w krwawych scenach ;-)

    Szczerze?
    Ani mnie ta zimna Antarktyka ziębi.
    Ani mnie ta gorąca krew grzeje.
    Cała świetność tego zdjęcia polega na użyciu aparatu jak kamery,
    zapchaniu bufora do pełna. Gdyby nie technika, to zdjęcie by nie
    powstało. Więc to ani zasługa światła, ujęcia, momentu. A już najmniej
    fotografa. To zasługa małpy, która pojechała do Antarktyki i nie
    spuszczała palca ze spustu migawki.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2010-01-29 22:03:26
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-29 19:35:37 +0100, dominik <u...@d...net.pl> said:

    > Oto i autor zdjęć:
    > http://www.paulnicklen.com/gallery.html
    Zdecydowanie lepszych niż to jedno.

    > Zdecydowanie scena kojarzyła mi sie z "marszem pingwinów", filmem
    > przyrodniczym, który zdaje się że dostał nawet oskara. Opowieść jest
    > dramatyczna, ale prawdziwa. Ot takie prawa natury.
    Swoje zdanie na temat tego konkretnego wyraziłem wyżej.

  • 19. Data: 2010-01-29 22:21:57
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 19:19:26 +0100, dominik napisał(a):

    > biedny linuks :)
    > Ujęcie ok, ale mogłeś ostrzec, żeby nie oglądać tego przy jedzeniu. Po
    > temacie człowiek ma inne skojarzenia co do takiego zdjęcia.

    Ano właśnie, człowiek się robi ponownie głodny ;P

    BP,NMSP

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 20. Data: 2010-01-29 22:36:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "elm" 4b62ea17$...@n...home.net.pl

    > Są też sajty, gdzie "prezentuje " się fotki z wypadków drogowych; to też życie
    drapieżników czyli ludzi, ale czy trzeba to
    > wszędzie pokazywać? Nie mówiąc już o szerokim temacie erotyki-porno etc.

    Wypadek porównujesz do obiadu? :) Toż zwierzaki drapieżne tak się **odżywają**.
    (odżywianie -- od żywienia, od życia, nie od śmierci)
    A Ty jak pozyskujesz wątróbkę czy schabik? Idziesz do sklepu? A w sklepie jak
    to mięsko odnajduje się?

    Wypadek samochodowy to coś innego -- bez wypadków można żyć, a bez jedzenia
    nie można. :) Bóg taki sposób **odżywiania** ustanowił i tak ma być. :)
    Karmienie kotka marchewką jest zbrodnią. :) A człowiek nie musi zabijać
    innego człowieka, choć mnie akurat Ozorowski zabija pleśnią -- nawet
    w czasie wojen broń chemiczna i biologiczna jest zakazana. (używanie
    takiej broni jest zabronione) Ale czego oczekiwać od ludzi, którzy
    dziedziczą po tych ludziach, którzy palili innych ludzi żywcem na
    stosach -- z miłości do tych ludzi palonych. :)

    Fotka (IMO) fajna!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'