  • 21. Data: 2014-02-15 13:47:02
    Temat: Re: enkoder c.d.
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    w sumie od razu mogę zaprojektowac płytkę, tylko chciałbym wiedzieć
    wcześniej, żeby babola nie popełnić...

  • 22. Data: 2014-02-15 21:21:34
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    tusk, donald tusk wrote:
    > jeszcze się upewnię, ten środkowy pin to pin masy wspólny, a dwa po
    > bokach to A i B?

    jeśli masz ABC to: A=A B=B C=common, dobrze myślę ?

    jeffrey

  • 23. Data: 2014-02-16 11:29:46
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    pytanie jak to działa?

  • 24. Data: 2014-02-16 15:25:18
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    pytanie jak to działa?

    Ludzie mądrzy, myślący i znający języki biorą dokumentacje. Pisiory zadają
    głupie pytania lub naciągają innych, żeby za nich odrobili lekcje.

  • 25. Data: 2014-02-17 20:05:10
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Sat, 2014-02-15 at 13:17 +0100, Sylwester Łazar wrote:
    > można
    > Ja mam: MRX20 i ECW1J.
    > S.

    postawie Ci pomnik za wytrwałość w niesieniu kaganka oświaty...

    @

  • 26. Data: 2014-02-17 20:14:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ojej, co ty kur... nie powiesz
    takie głębokie przemyślenia to w EU
    jak nie masz nic na temat to wypad z mojego wątku...

  • 27. Data: 2014-02-17 20:52:40
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    ojej, co ty kur... nie powiesz
    takie głębokie przemyślenia to w EU
    jak nie masz nic na temat to wypad z mojego wątku...

    A może ty wypadniesz stąd? Raz na zawsze i skutecznie?

  • 28. Data: 2014-02-17 21:07:21
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    >postawie Ci pomnik za wytrwałość w niesieniu kaganka oświaty...
    Trzymam za słowo!
    Kiedyś, na pierwszym chyba roku na PP był wykład.
    Gość obok mnie pstrykał długopisem.
    To było akurat wtedy bardzo denerwujące.
    Już mu miałem powiedzieć, aby przestał.
    Jednak mówię sobie: Każda okazja na trening silnej woli jest dobra.
    Jako, że mam silną wolę z pewnością wytrzymam.
    No i dalej usiłuje się skupić na wykładzie.
    Ale gość pstryka i pstryka....
    No cóż. Wtedy zrozumiałem, że jeśli zostanę sponiewierany,
    nawyzywany, dostanę z pięści w twarz i to wytrzymam, rzucę palenie,
    to wcale nie oznacza jeszcze, że mam silną wolę.
    Gość musiał przestać się bawić.
    S.

  • 29. Data: 2014-02-20 12:30:11
    Temat: Re: enkoder c.d.[OT]
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 17/02/2014 21:07, Sylwester Łazar pisze:
> [...]
    > nawyzywany, dostanę z pięści w twarz i to wytrzymam, rzucę palenie,
    > to wcale nie oznacza jeszcze, że mam silną wolę.

    no tak, ale jest róznica między głupim odruchem a lenistwem i
    bezkrytycznym (wyłącznie własnym, zdecydowanie socjopatycznym)
    przekonaniu o własnej zajebistości.

    @

  • 30. Data: 2014-02-20 13:50:46
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > no tak, ale jest róznica między głupim odruchem a lenistwem i
    > bezkrytycznym (wyłącznie własnym, zdecydowanie socjopatycznym)
    > przekonaniu o własnej zajebistości.
    Ja uważam, że ma swój cel. Inny, ale ma.
    A co to szkodzi trochę pomóc. Inni też się uczą.
    S.