  • Data: 2022-07-30 18:40:25
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.07.2022 16:43, Cavallino wrote:

    > Bo?
    > Eksploatacja elektryka tak w ogóle ma ekonomiczne uzasadnienie.
    > Chyba że ktoś liczy tylko cenę zakupu, a reszty kosztów nie potrafi.

    bo doliczając postój zrobię np. dwie usługi, a nie trzy, więc koszty
    mojej pracy podzielą się na dwóch klientów
    jeśli dojazd do trzech klientów i usługi zajmują mi 8h, to tych trzech
    klientów zapłaci za moje 8h. jeśli trzeciej usługi nie zdążę wykonać, to
    i tak marnuję dzień w pracy - albo ja zarobię mniej, albo klient zapłaci
    więcej.
    A ekonomiczne uzasadnienie dla mnie to jest mieć vana, który kosztował
    mnie tyle, co 3-miesięczna rata leasingu takiego samego nowego. Już się
    zwrócił, za chwilę włożę kolejne 2 raty w jego serwis i pojeździ
    znacznie dłużej. Dzięki temu, jak już nadejdzie kryzys, moja firma
    będzie miała niskie koszty utrzymania.

    > Się trzyma kabel w gotowości, w garażu na ścianie.
    > Nie podłączaj komórki, to dopiero czasu zyskasz....

    nie mam garażu przeznaczonego do trzymania auta, ładowarkę mógłbym
    zainstalować tylko na podjeździe

    Lukasz