  • Data: 2022-07-31 12:20:34
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.07.2022 07:22, Cavallino wrote:

    > Dlaczego miałbyś robić postój przy dojeździe 150 km?

    bo 2x150=300, a jak się doda drugiego klienta to 350 albo 400km?
    bo vany nie mają zasięgu 300 czy 400 na autostradzie? bo dochodzi
    jeszcze jedna rzecz do przemyślenia (zaplanuj trasę tak, aby trafić na
    szybką ładowarkę), podczas gdy dla oszczędności zasobów inwestuję w
    narzędzia i sprzęt, które wymagają ode mnie coraz mniej, a nie coraz
    więcej; bo o tankowaniu diesla mogę zacząć myśleć, gdy się zaświeci
    kontrolka, bo mogę być pewny że się stacja znajdzie; bo chodzi też o
    sytuacje awaryjne, w których elektryk sprawdzi się, jeśli wolisz
    odpoczywać poza domem. Wiem, niektórzy lubią, ja jednak gdy miałem do
    wyboru pracę w delegacji lub przeprowadzkę z całą rodziną, wybrałem to
    drugie.

    > Do czasu gdy się nie zepsuje na kilka dni.
    > Wtedy też następnym klientom za postój policzysz?

    nie, od tego mam osobówkę. Nowy też się zepsuje

    > I też może mieć wbudowany kabel, w czym w ogóle masz problem?
    > Ktoś Cię zmusza to zakupu wallboxa z gniazdem zamiast kabla, gdy
    > większość ma własny kabel właśnie, czy o co chodzi?

    nie wiedziałem, wszędzie gdzie oglądałem (a przyznam, że oglądałem
    niewiele), wyciągali kable z bagażnika), wydawało mi się to logiczne, bo
    nikt by nie chciał mieć mokrego kabla, czy przywiązywać się do jednego
    typu złącza, żeby przy zmianie auta wydać kolejne kilka tysi

    Lukasz