  • Data: 2022-07-31 14:51:49
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-07-2022 o 12:20, ddddddddddddd pisze:

    > bo 2x150=300, a jak się doda drugiego klienta to 350 albo 400km?

    Ile dni w roku dojeżdżasz po 350 czy 400 km?

    > nie, od tego mam osobówkę.

    Czyle jak już będziesz miał ten jeden dzień w roku, że zamiast 50 km
    będziesz musiał przejechać 400, to też możesz użyć osobówki.
    A to znaczy, że wymyślasz nieistniejące problemy.
    Jak wszyscy ehejterzy zresztą.

    Ice pewnie tak.

    > nie wiedziałem,

    Ale gardłowałem.
    Typowe.

    Kolejność powinna być odwrotna - najpierw wiedzieć czy coś stanowi
    problem, a potem o nim wspominać.

    > wszędzie gdzie oglądałem (a przyznam, że oglądałem
    > niewiele), wyciągali kable z bagażnika), wydawało mi się to logiczne, bo
    > nikt by nie chciał mieć mokrego kabla,

    A przy zwykłej (szybkiej) stacji ładowania to suchy masz?

    czy przywiązywać się do jednego
    > typu złącza, żeby przy zmianie auta wydać kolejne kilka tysi

    Gniazda się już od dawna i na długo nie zmieniają.
    Standard to Type2/CCS i tak już zostanie.