  • Data: 2015-09-09 12:25:14
    Temat: Re: elektryczny zamek - samoróbka - energooszczędny
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:55eff381$0$8368$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ty sie dowiedz ile zarabia Pepsico - dymanie zaczyna sie w fabryce :-)

    A to, to ja wiem, tyle, że np. na dymanie za 5.50 butelka 2l, to się
    zgodziłem, ale nie chcialbym, aby jakiś hotel dymał mnie za to samo 25 za
    butelkę. Może liczą na to, że po chlańsku (za które też oczywiście trzeba
    będzie zapłacić) będę koniecznie chciał popić i każdą cenę dam za popitę, to
    bez mydełka 25 leci...

    > Albo zobacz na te reklamy w TV - kto za to placi ?

    My klienci! Ja widzę w sklepie, ile więcej kosztuje to, co jest reklamowane,
    od tego, czego w reklamie nie uświadczysz.

    > Nie mowie nie - Pepsi i Coca Cola to smaczne napoje (nie dotyczy wersji
    > light), i podrobki sa istotnie gorsze ... ale czy to uzasadnia

    Aspartam... buueee... jak ktoś lubi przy piciu posmak smoktanego suszonego
    grochu, to proszę uprzejmie. Zresztą, jako diabetyk, spytałem swej doktorki,
    czy może, jak mnie przyciśnie, to poić te "light"? Powiedziała, że to wcale
    nie lepsze. W końcu to chemia, której nie lubi wątroba, już z dwojga złego,
    lepiej się niszczyć cukrem. BTW. Kto mądry wymyślił napoje słodzone
    jednocześnie i cukrem, i słodzikiem?

    > az taka roznice w cenie ?

    Musi cukier drogi jest...

    > Hotel to ... taki zwyczaj. U konkurencji tez podobnie, klient nie ma
    > wrazenia ze go dymaja, albo idzie do automatu :-)

    A tu proszę bardzo, klient potem się dziwi, że "dupa go boli"... Czyli
    jednak :)

    > Ale juz stacje benzynowe - tam jest przebitka na sklepiku.
    > A rozne karty punktowe pokazuja jaka ...

    No, co innego, jak sobie przebiją te 50% ceny, trudno, pić się chce,
    zapłaczę, zapłacę. Ale 500, czy nawet ponad 1000%. Chyba, że są masochiści,
    co lubią takie akcje i im drożej, im większe przebicie, tym satysfakcja z
    finis coronat opus dla aktu dymania większa :P

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048