  • Data: 2019-11-19 12:28:30
    Temat: Re: elektronika
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wyderski <p...@n...mil> wrote:

    > Choć nie zakładam wielkich sukcesów, od niej można próbować wyrywać, to
    > legalne hobby. Od pracodawcy nie za bardzo, przecież się sam zwolniłeś
    > za porozumieniem stron, więc o co chodzi? Nawet tacy byli mili, że dali
    > fajne warunki, półroczne wynagrodzenie i brak obowiązku świadczenia
    > pracy. Jeśli przekaz nie dotarł, to są jeszcze metody opisane przez
    > Pawła. No i awans na stanowisko, na którym sobie na pewno nie poradzisz.

    Pytanie czy "za porozumieniem stron" można podważyć...

    > Hehe, no i widzi babcia. Ale ja, jako człowiek niesłychanie
    > tolerancyjny, też nie mam nic przeciw temu, by mężczyźni opiekowali się
    > w przedszkolu *cudzymi* dziećmi. Moimi nie, aż tak daleko moja
    > tolerancja nie sięga.

    Przypomniało mi się:

    https://fishki.pl/fishka,Opiekun-dzieci,25400.html

    W sumie plusy za szczerość :)

    > Milczenie nie jest jeszcze najgorsze, kochankowie mogą wobec siebie
    > ogłosić strajk włoski. I nic z tym nie robisz, pracują tak rzetelnie, że
    > wstrzymują ruch w firmie. :-)

    W mojej firmie niektórzy kurczowo trzymają się durnej biurokracji i bez
    tego :)

    Tzn. w mojej jak w mojej. Jakby to była moja firma, to już by tu nie
    pracowali. W firmie, w której pracuję.