  • 11. Data: 2009-07-20 22:14:54
    Temat: Re: ekran ze szkła mineralnego
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Dominik & Co
    z dnia: 2009-07-20 07:01:

    > Benq-Siemens S68 i EF81.
    z czego ma s68?? używam tego gówna służbowo, bo po co mi tam coś
    lepszego i jak to jest szkło mineralne to ja jestem święty :D to koło
    jakiegokolwiek minerału nawet nie leżało... no chyba, że koło kwarcu,
    jak miałem go na plaży w kieszeni spodni razem z piaskiem ;)

    nie wspomnę, że to telefon lekko archaiczny jest, nadaje się do
    odbierania telefonów... służbowych... i tylko ;))

    Paweł

  • 12. Data: 2009-07-21 05:46:04
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Paweł Gąska napisał(a):

    > z czego ma s68?? używam tego gówna służbowo, bo po co mi tam coś

    Spotkałem w sieci takowe zdanie. Przykładowo:
    http://www.siemensplanet.com/forum/viewtopic.php?t=2
    790&sid=1db2f15d9ac80773e97f0bf58bbfda43

    "Also with the display glass one recognizes the trend
    of the new mark "BenQ Siemens" to set on high-quality
    materials: the hardened mineral windowpane protects
    optimally against scratches".

    A jak jest naprawdę? Może to były tylko zapowiedzi czy prototypy,
    a w realnym życiu, jak często bywa, przyoszczędzili?

    > nie wspomnę, że to telefon lekko archaiczny jest, nadaje się do
    > odbierania telefonów... służbowych... i tylko ;))

    Oczywiście, ziomale wstydzą się na taki beznadziejny telefon
    dzwonić. Nawet Umc-Umc-Umc systemu nie ma...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 13. Data: 2009-07-21 08:42:11
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Dominik & Co
    z dnia: 2009-07-21 07:46:
    > "Also with the display glass one recognizes the trend
    > of the new mark "BenQ Siemens" to set on high-quality
    > materials: the hardened mineral windowpane protects
    > optimally against scratches".
    aż popukałem z wrażenia 8-0 w szybkę... poliwęglan aż miło
    no chyba, że poliwęglan jest minerałem? ;)

    > Oczywiście, ziomale wstydzą się na taki beznadziejny telefon
    > dzwonić. Nawet Umc-Umc-Umc systemu nie ma...
    ziomale dzwonią tylko na iPhony ;)

    Paweł

  • 14. Data: 2009-07-24 17:20:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Romek" napisał:

    > Czy są jakieś popularne telefony z ekranem ze szkła mineralnego?

    SE T650i

    > odpornego na rysy

    Z założoną folią ochronną... ;-)

    JoteR