-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: efekt "gaźnikowy"
Date: Wed, 06 Mar 2013 13:52:34 +0100
Organization: GTS Energis
Lines: 17
Message-ID: <kh7e6h$qgr$1@news2.ipartners.pl>
References: <kh5k4l$lk7$1@node2.news.atman.pl> <kh6vjd$k9a$1@mx1.internetia.pl>
<kh71a4$kes$1@news2.ipartners.pl> <kh75i4$7ve$1@mx1.internetia.pl>
<51373306$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1362574353 27163 157.25.157.219 (6 Mar 2013 12:52:33 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 6 Mar 2013 12:52:33 GMT
In-Reply-To: <51373306$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130215 Thunderbird/17.0.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485231
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-06 13:13, J.F pisze:
>> i jest ta sytuacja ratowana podciśnienowym cofaniem zapłonu (ratowaniem się przed
spalaniem stukowym na zbyt ubogiej mieszance)
>
> Hm, nie wiem czy dobrze.
> Cos mi sie kojarzy ze przyspieszenie zaplonu jest podcisnieniowo regulowane bo
przy niskim napelnieniu spalanie wolno sie rozwija.
Zgadza się, chodzi właśnie o obciążenie (czyli: napełnienie), które mierzy ten
podciśnieniowy człon regulatora.
> To przede wszystkim jest chwilowe - poki noga idzie w dol.
> Jak trzymasz pedal rowno wcisniety, to dodatkowego paliwa nie ma.
I generalnie działa to tak sobie, ale lepszy rydz niż nic ;)
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.13 03:12 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=