  • 1. Data: 2009-04-19 10:46:30
    Temat: eagle - singleside albo inne sensowne optimum.
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    Mam pare pytan dotyczacych projektowania i trawienia plytek.
    Uklady to raczej proste konstrukcje zawierajace mikrokontroler z akompaniujaca
    mu drobnica (kwarce, kondensatorki itp.) i zazwyczaj pare prostych scalaczkow w
    rodzaju uln2803a lub max232.

    Wczytalem szablon singleside i i tak mi eagle routuje na dwu warstwach (czerwone
    i niebieskie sciezki) i nijak te czerwone nie wygladaja jak zworki.
    Jaka jest najsensowniejsza metoda i ustawienia eagla zeby sciezki byly na jednej
    warstwie plus pare zworek?

    W konfiguracji programu wpisane jest (1*16). Po wpisaniu (1) konfig narzeka że
    gdzies tam są jakieś via i nie można takiego konfigu przyjąć. O co chodzi, jakie
    via?

    A moze ja po prostu zle podszedlem do problemu?
    Moze po prostu laminat dwustronny trawic i aby calosc nie trwala dlugo i duzo
    chlorku nie wychodzilo pogrubiac maksymalnie sciezki? Jest taka opcja w eagle?

    Generalnie chodzi o to aby w eagla wsadzic schemat i przy odrobinie wysilku przy
    routowaniu najwazniejszych elementow otrzymac autoroutowana plytke ktora nie
    zezre duzo chlorku przy trawieniu?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 2. Data: 2009-04-19 11:22:37
    Temat: Re: eagle - singleside albo inne sensowne optimum.
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Sun, 19 Apr 2009 12:46:30 +0200, "Lukasz Sczygiel"

> [...]
    >mu drobnica (kwarce, kondensatorki itp.) i zazwyczaj pare prostych scalaczkow w

    Odpowiedź jest bardzo prosta: nie używać autoroutera.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2009-04-19 14:23:52
    Od: "Bogdan" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał:

    > Odpowiedź jest bardzo prosta: nie używać autoroutera.

    Powiem więcej. Nie używać Eagle. To nieporozumienie. Są nowsze, rozwijane i
    znacznie lepsze programy.

    Bogdan

  • 4. Data: 2009-04-19 17:32:59
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    Bogdan pisze:

    > Powiem więcej. Nie używać Eagle. To nieporozumienie. Są nowsze, rozwijane i
    > znacznie lepsze programy.
    >
    > Bogdan

    jaki masz na mysli?

  • 5. Data: 2009-04-19 17:38:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello stoowa,

    Sunday, April 19, 2009, 7:32:59 PM, you wrote:

    > Bogdan pisze:

    [...]

    > jaki masz na mysli?

    Nie karm trolla, proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-04-19 18:05:40
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    > Nie karm trolla, proszę.

    aj... chwila nieuwagi... ;)

  • 7. Data: 2009-04-20 09:00:42
    Od: "Sylwester Łazar" <g...@a...pl>

    > Powiem więcej. Nie używać Eagle. To nieporozumienie. Są nowsze, rozwijane
    > znacznie lepsze programy.
    >
    > Bogdan
    I/lub tańsze.

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-04-20 10:50:24
    Od: "Zilch" <z...@W...gazeta.pl>

    Ja wpisuję N/A w warstwie TOP.

  • 9. Data: 2009-04-20 14:15:35
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Ja wpisuję N/A w warstwie TOP.

    W którym miejscu? W layer costs?

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 10. Data: 2009-04-20 14:20:29
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > I/lub tańsze.

    Tansze od darmowej wersji demo? :)
    A moze po prostu nie wiem o czyms tanim a uzytecznym?
    Znalazlem jeszcze easytrax ale nie uzywalem. Warto sprobowac?

    Jestem z tych co nie maja za duzo czasu na hobby wiec kazda wskazowka
    oszczedzajaca czas i ilosc rozpoznania bojem bardzo mi pomaga.

    --
    Lukasz Sczygiel